Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 17 maja 2017

76. Kartka ślubna


Witam 
i dziękuję wszystkim za miłe słowa pod ostatnim postem :)

Poproszono mnie o wykonanie kartki ślubnej.
Jako, że mam mało czasu na wyhaftowanie czegokolwiek,
to zaproponowałam kartkę scrapbookingową.
Sama nie wierzyłam w to, co mówię,
ale jak się powiedziało a....

W głowie miałam totalną pustkę, zero pomysłu na projekt, 
do czasu.... póki nie wyjęłam moich 'przydasi'.
Ku mojemu zaskoczeniu łapki same zaczęły tworzyć kompozycję
i powiem nieskromnie,
 że nawet mi się podoba to, co stworzyłam :D

Jak już ostatnio wspomniałam, dopiero raczkuję w tej technice,
więc na pewno kartka doskonała nie wyszła, 
ale mam nadzieję, że z każdą następną będę rozwijać swoje umiejętności.

A teraz pora na prezentację ;)






Osoba zamawiająca zadowolona z efektów mojej pracy (ufff...).
Czy obdarowani będą zadowoleni, to się okaże w sobotę.





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny debiut ! Na pewno obdarowani będą zadowoleni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) Ja również wczoraj wykonałam bardzo raczkujaca kartkę ślubna wiec mam podobne przeżycia do Twoich ;) Jeśli masz ochotę zajrzeć to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka! Kompozycja, dodatki - cudo :) Rób ich więcej, bo masz dryg do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Spokojnie możesz iść w kierunku scrapbookingu:) mnie też czeka takie wyzwanie, ale narazie pomysłu nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz te przydasie bo kartka wyszła wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i masz prawo być z siebie dumna, bo wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń