Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 4 czerwca 2017

83. Kartka z uroczą myszką i motylkiem

Witam w niedzielne słoneczne przedpołudnie :)
Swego czasu na FB natknęłam się na stronę projektantki  Marii Brovko i jej urocze wzory.

Kiedy pierwszy raz opublikowała serię z myszkami, 
od razu się w nich zakochałam i wiedziałam już, że muszę je mieć.


Stwierdziłam, że wzory myszek będą idealne na kartkowe aplikacje.
Dzięki uprzejmości jednej znajomej z FB zakupiłam wszystkie 30 wzorów.
Normalnie cieszyłam się jak dziecko :D

Długo nie czekałam na okazję, by wykorzystać pierwszy wzór.
Miałam zrobić kartkę, której motywem przewodnim miał być motyl.
Wybrałam wzór nr 3.

Do wyhaftowania myszorka wykorzystałam aidę Zweigart 16ct w kolorze beżowym nr 3740.









Dane:

wzór: "Zabawne małe myszki" nr 3
projekt: Maria Brovko
wymiary haftu: 44/36 xxx
mulina: DMC, 15 kolorów + 5 łączonych
materiał: aida Zweigart 16ct, kolor 3740 - beżowy







Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

11 komentarzy:

  1. Urocza myszka! Bardzo podoba mi się oprawa, z pomysłem i fajnie zestawiona kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maria Brovko to jedno z większych odkryć hafciarskich ostatniego czasu. Coś mają w sobie te "wschodnie" wzory. Mysza trochę w stylu sody (kontury i kolory) - bardzo pozytywna. Kartka świetna - no i motylasta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Narobiłaś mi teraz smaka na myszki bo są rzeczywiście przecudne :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, karteczka jest prześliczna! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszka jest przeurocza :) Będę czekać na Twoje prace z wykorzystaniem pozostałych wzorów z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście urocze te myszki :) Też chciałabym mieć wszystkie :) Kartka wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka słodka mysia. Cudne te wzorki. Karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te myszeczki są naprawdę słodkie! I jak piszesz: idealnie nadają się na kartkę :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta myszka, idealnie pasuje na kartkę:-)

    OdpowiedzUsuń