Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 22 listopada 2017

123. Wygrana w Candy i urodzinowe zakupy.

Witam :)

Na początku listopada zgłosiłam chęć udziału w Mini Candy u By Ann  z bloga http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/.

Kilka dni temu odbyło się losowanie i jakież było moje zaskoczenie, 
gdy okazało się, że los właśnie do mnie się uśmiechnął :)
To jest moja pierwsza wygrana w Candy organizowanym przez blogerki :D

Ann idealnie się 'wstrzeliła' z wysyłką
 i paczuszka dotarła do mnie dzisiaj - w dniu moich urodzin.
Takie prezenty tym bardziej cieszą :)

Oto co otrzymałam 
(przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda nie sprzyja fotografowaniu)


W paczuszce znalazły się  świąteczne papiery,


kolorowe kawałki filcu, serwetka, srebrne gałązki i tekturowy napis <3


bawełniana koronkowa tasiemka, kolorowe wstążki, koraliki i drewniane świąteczne motywy


oraz cuuuuudowny obrazek, którym zauroczona jestem od pierwszej chwili <3


Asieńko sprawiłaś mi tym prezentem  mnóstwo radości :) :) :)
Prezenty są wspaniałe, dziękuję :*
Na pewno zostaną w najbliższym czasie spożytkowane ;)

***

W dniu dzisiejszym listonosz pukał do mnie dwa razy.
Druga paczka to moje zamówienie,
które składałam kilka dni temu w internetowym sklepie Papierowy Potwór.


Wybrałam sobie ozdobne papiery "W ogrodzie wspomnień".
Te papiery to nowość w Papierowym Potworze.
Nowości można zakupić w przedsprzedaży po promocyjnych cenach,
co też uczyniłam i od razu zamówiłam sobie 2 zestawy :)
Zdjęcie nie oddaje rzeczywistej kolorystyki, ale papiery mają cudowne, pastelowe kolory.


Zapragnęłam też mieć kilka pojedynczych egzemplarzy z innych zestawów


oraz kilka świątecznych papierów.


Napisy do samodzielnego wycięcia, brokatowe taśmy winylowe, ażurowy tekturowy krążek, drewniane sklejkowe gwiazdki i ramka 3D shaker box 
- to przydasie, które również znalazły się w paczce.


 Papierowy Potwór do mojego zamówienia dołożył gratisy: 
4 sypkie brokaty, dwa arkusze literek do samodzielnego wycięcia oraz ozdobne papiery. 



Jestem mega zadowolona.
Zakupy w "Papierowym Potworze" to czysta przyjemność.
Miła obsługa, przystępne ceny i szybka wysyłka.

Polecam:

(podlinkowany banerek do sklepu można znaleźć na prawym pasku bocznym)


Miłego popołudnia wszystkim życzę! :)






Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
    Wygrana i zakupy są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz, jak mi się udało? Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, uśmiechu weny twórczej ;) Bardzo się cieszę, że paczuszka dotarła bez problemu i, że sprawiłam Ci tym taką radość :) Papiery i przydasie sobie też zamówiłaś przednie. Śliczne kolory. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wygrane!
    A Papierowy Potwór to super sklep! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego :)
    gratuluję wygranej i przepięknej nagrody!
    Papierowy Potwór i mnie skusił swoimi cudnymi papierami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i wszystkiego najlepszego! Piękne prezenty! Ładne artykuły zamówiłaś i sporo gratisów, muszę przyznać. Oj będzie się działo ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej!
    A Papierowy-Potwór jest super :)

    OdpowiedzUsuń