Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 13 grudnia 2017

133. "Blue Lantern", czyli święta ze Svetlaną Sichkar

Witam serdecznie :)

Święta tuż za progiem... u mnie już powoli nastaje świąteczny nastrój,
nawet choinką zapachniało...

Dziś chciałabym zaprezentować Wam haft 
wykonany wg jednego z najnowszych wzorów Svetlany Sichkar "Blue Lantern".
Wzór do kupienia tutaj --> http://sa-pattern.com/product/blue-lantern/.

Pierwszy raz zobaczyłam ten wzór na FB-owej grupie Svetlany i od razu się w nim zakochałam <3
W chwili, kiedy wzór miałam już w swych łapkach,
 porzuciłam inne hafty i od razu zabrałam się do pracy.




Niektóre z Was zapewne widziały moje częściowe postępy pracy nad tym wzorem, 
bo publikowałam je na FB-owej grupie hafciarskiej, 

Tak jak pisałam, pokazałam tylko wstępne poczynania przy tym hafcie,
teraz możecie obejrzeć końcowy efekt ukończonej pracy.

Jedyne zmiany, jakich dokonałam, to zamieniłam kolor konturów na bombkach 
z białej nitki na metalizowaną srebrną i 'ozłociłam' nieco płomień świecy :)

Jestem zachwycona każdym detalem tego wzoru.
A Wam jak się podoba?
Czy Was również zachwycił?












Dane:

wzór: "Blue Lantern"
projekt: Svetlana Sichkar
wymiary haftu: 71/95 xxx
mulina: zamiennik DMC, 24 kolory + 13 łączonych
materiał: biała kanwa Tajlur 14ct
rama: srebrno-czarna 20x25 cm




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

20 komentarzy:

  1. Cudowny, magiczny haft! Przepiękny! Nie dziwię się, że odłożyłaś na bok inne hafty! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo nastrojowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny świąteczny hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny świąteczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. P R Z E Ś L I C Z N E ! ! ! <3
    Zakochałam się w TYCH konturach! Bombowa ramka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej toż to cudowny haft, zakochałam się w nim! jest idealnie świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny świąteczny haft! Wszystkie detale są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, wspaniałe detale! W dodatku dobrałaś świetną ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wyszedł jak wszystko co robisz zawsze jest cudnie dopracowane.zawsze podziwiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft cudowny. Ja swoją lampę zakupiłam kilka dni temu, metalową. Ta jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny, bardzo nastrojowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny haft, Agnieszko. Kolory i kontury są piękne. Jestem zaskoczona rozmiarem, bo ilość szczegółów obrazka daje wrażenie, że jest większy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczny hafcik! A jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń