Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 3 stycznia 2018

137. Podsumowanie 2017 roku


Witam :)

Na wstępie chciałabym przekazać,
że poczta w tym roku dała totalną plamę.
Dopiero wczoraj dotarły do mnie kartki świąteczne.

Jak to się mówi....lepiej późno, niż wcale :P
Wszystkim koleżankom blogowym ( i nie tylko) serdecznie dziękuję za pamięć i życzenia :)


Rok 2017 był dla mnie bardzo pracowity.
Zaowocował małymi i dużymi obrazami oraz kartkami,
 zarówno haftowanymi, jak i scrapbookingowymi. 
Wszystkich prac powstało aż 69!
Jestem z siebie dumna!

 By nie zanudzać Was w podsumowaniu tak ogromną ilością pojedynczych zdjęć, 
początkowo pomyślałam o stworzeniu filmiku, ale....
filmik byłby długi i co niektórych mógłby zniechęcić, albo wręcz uśpić :P
W ostateczności postawiłam na stworzenie kilku fotokolaży.






Kilka z pokazanych haftów nie było publikowanych na blogu
(ponieważ jeszcze nie doczekały się ramy),
ale obiecuję to nadrobić ;),
Wiele z prac udało mi się przekazać na akcje charytatywne, 
co mnie najbardziej cieszy :)

Na koniec zdjęcie zbiorcze wszystkich prac z 2017 roku:


Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam 
wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2018,
by wszelkie troski i zmartwienia omijały Was szerokim łukiem,
by w Waszym życiu było jak najwięcej pozytywnych dni.
Życzę Wam także duuuużo zdrowia, szczęścia i pomyślności,
spełnienia w życiu rodzinnym i zawodowym
oraz jak najwięcej kreatywnych pomysłów
i wielu wolnych chwil dla rozwijania swoich pasji :)

Mam nadzieję, że rok 2018 będzie równie obfity rękodzielniczo jak 2017,
czego sobie i Wam życzę :)


Ściskam cieplutko i przesyłam buziaczki :* :* :*




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)














27 komentarzy:

  1. Mnóstwo pięknych prac, kartek i obrazków :-), jestem fanką Twoich cudownych haftów. Żałuję, że ja mam na xxx tak mało czasu. Również najlepsze życzenia noworoczne :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity rok :) życzę aby i ten okazał się równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To był bardzo owocny rok! Życzę żeby 2018 był równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu pięknych prac! Życzę równie owocnego 2018 r. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj super prace powstały w ubiegłym roku mam nadzieje żę 2018 będzie równie owocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne podsumowanie twórczego dorobku :)
    Agnieszko, życzę Ci samych wspaniałości w Nowym 2018 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Piękne prace stworzyłaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, ach....cudne te prace. Pani Agnieszko bardzo podobają mi się te krzyżyki �� fanka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiałam Cię za ilość xxx. Masz chyba turboigłę i czas z gumy. Wszystkie prace wspaniałe. Życzę równie owocnego roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny dorobek. Wszystkiego najlepszego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiele pięknych prac wykonałaś! Czekam z niecierpliwością na kolejne cuda w tym roku :).
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne prace, jest co podziwiać, życzę wielu ślicznych prac w tym roku :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same piękności, a ilość powala. Cudne prace. Życzę w Nowym Roku podobnego dorobku

    OdpowiedzUsuń