Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 26 stycznia 2018

148. W krainie baśni - Mała Syrenka



Dzień dobry :) 


Chyba każdy z nas zna baśnie Hansa Christiana Andersena.
Haft, który dzisiaj prezentuję "Mała Syrenka", jest jedną z baśniowych postaci tegoż autora.





Wzór pochodzi z książki wydanej w 2016 roku 
"Fables, contes et comptines a broder au point de croix" 
autorstwa Veroniqe Enginger.


Torebka - to jedna z wytycznych  na styczeń w zabawie u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki.


Chociaż wykonałam już jedną pracę zawierającą motyw torebki >tutaj<
to jednak nie mogłam oprzeć się wzorowi mojej ulubionej projektantki :)
I tak powstał kolejny haft.









W swoich chomiczych zapasach znalazłam ramkę, 
która kolorystycznie zgrała się z haftem.


Dane:

wzór: "La Petite Sirene"
projekt: Veronique Enginger
wymiary haftu: 82/103 xxx
mulina: DMC+zamiennik, 20 kolorów
materiał: biała kanwa Tajlur 14ct
ramka: KNOR, (026) fioletowa, 24x30cm z LM



Haft zauroczył dziewczynę mojego synia,
więc przy najbliższej okazji obrazek zostanie Jej podarowany :)



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)




15 komentarzy:

  1. O tak, baśnie Andersena... uwielbiałam. W 1989 roku dostałam od rodziców ogromną księgę A4, 500 stron z jego baśniami i jak wiele książek zabrałam ją do nowego domu. Mój syn też kochał, gdy mu je czytałam. Baśnie z tamtych lat były tak piękne i różnorodne, ależ się rozmarzyłam, dzięki Tobie, Agnieszko.
    A haft przepiękny, jak wszystkie Twoje prace. Ramkę też ślicznie dobrałaś. Zastanawiałam się kiedyś, jak ogromny skład tych ramek posiadasz, bo zawsze wyczarowujesz idealną oprawę swoich dzieł. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniś :) Co do ramek...ha! sama się zastanawiałam ile ich jeszcze mam w tym wielkim pudle, więc poszłam policzyć. Stan magazynowy na chwilę obecną to 44 szt. Przy najbliższej okazji (jak się skleroza nie odezwie :P) to uwiecznię je na zdjęciu :D Do tego czasu może jeszcze kilka przybyć ;) Pora się przyznać, jestem przydasiową zakupoholiczką :/

      Usuń
    2. Sporo, rzeczywiście. To ja mam tak z papierami scrapowymi, ha ha, w sklepie mi się podobają i kupuję całe kolekcje, a potem tylko odkładam do pudła :-).

      Usuń
  2. Delikatne, subtelne, staranne i z... TOREBKĄ ;) haha :) Podoba mi się bardzo! Jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny cudowny hafcik :) A ramka pasuje idealnie ;) Ja planuję zrobić bajkowe obrazki SODA dla starszej córy będzie Mały Książę a dla młodszej Czarnoksiężnik z krainy Oz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy?! O_O Hafcik ślicznościowy, te detale, kontury nadające mu smaczku. Nie moja bajka a jednak cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedy? Hmm...nie wiem kiedy, jakoś tak samo się wyhafciło ;)

      Usuń
  5. Znam ten wzór, ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką tej książki :)
    Haft jest przecudny i dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dopracowane szczegóły :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna syrenka! Cudowne szczegóły, przepiękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i kolorowy :) Lubię bajkowe motywy w hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten hafcik, śliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyszyta Syrenka :) Niech cieszy oczy "synowej"!

    OdpowiedzUsuń