Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 17 lutego 2018

152. Wymianka - Małgorzatki 2018

Witam serdecznie :)

W tym roku wzięłam udział w FB-owej wymiance prezentowej "Małgorzatki 2018".
Nazwa zabawy powstała od jej pomysłodawczyni Małgosi 
i to właśnie od niej dostałam prezent, a w sumie to górę prezentów :)


Powiem Wam szczerze, że po jej otwarciu popłakałam się jak bóbr...oczywiście ze szczęścia ;)
Nie spodziewałam się aż tylu cudownych prezentów. 
Jak już się wstępnie nacieszyłam widokiem otrzymanych podarków,
jeszcze trzęsącymi się ze wzruszenia rękami pyknęłam parę fotek.
Przepraszam za ich jakość, ale same rozumiecie,
że nie da się zrobić pięknych zdjęć jak się ma delirkę rąk :P 

W pace znalazły się:

blok kreatywny i arkusz aidy

 ozdobne tasiemki i samoprzylepne serduszka 
(część z nich wykorzystałam do ozdobienia tusalowego słoika :) )

 cała masa koralików

długopis i terminarz
(Małgosia chyba czyta mi w myślach, bo w tym roku jeszcze nie sprawiłam sobie nowego)

 aniołek-zakładka do książki i zestaw kremów do rąk

 zestaw kaw wraz z syropem cynamonowo-karmelowym

pyszne cukierasy, czekoladę i piernikowe serduszka,
które są takie cudowne, że nie mam serca ich zjadać.

Małgosiu, jeszcze raz z całego serca   Ci dziękuję za te wspaniałości :)
Na pewno odpowiednio spożytkuję w swojej twórczej pracy wszystkie otrzymane przydasie.


Moja skromna paczuszka powędrowała natomiast do Joli.










Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)






6 komentarzy:

  1. ojejku, chyba też bym się popłakała ze szczęścia, przy takiej ilości cudowności :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki mają to do siebie, że dają ogrom radości:) Super niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana wymianka -wspaniałe prezenty otrzymane i wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, też nie mogłam oderwać wzroku, jakie cudowności sobie przesłałyście. Fajnie wyszła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń