Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 24 marca 2018

174. Kartka z zajączkiem

Dzień dobry :)

Uroczy zajączek zagościł na kartce.

Haft bardzo szybki i przyjemny w wykonaniu.





Dane:

wzór: "Zajączek" 
(1599-0708 Hobberia)
wielkość haftu: 45/64 xxx
mulina: zam. DMC, 3 kolory
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie on-line :)
Pochwalcie się swoimi pracami, nie tylko haftowanymi.
Mile widziane każde rękodzieło :)


Link do wydarzenia --> Weekendowe Spotkania Z Rękodziełem #29
Koniecznie zajrzyjcie ;)


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

10 komentarzy:

  1. Śliczny zajączek. Rzeczywiście widzę, że niewiele xxx, więc na pewno przyjemnie i szybko się haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka i króliczek przeuroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka ☺. W zeszłym roku zrobił u mnie furorę . Sporo ich uszyłam i barankow. A tym dwa też powstaly ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten zajączek na karteczce :) Pozdrawiam ciepło Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartka :) Taka w stylu eco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy wzorek z zajączkiem :) Świetna wyszła kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka :)
    Ten zając jest super :)
    Też go wyszyłam i zamontowałam na kartce, ale mój jest w odcieniach szarości.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy króliś i śliczna z nim kartka!

    OdpowiedzUsuń