Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 16 maja 2018

191. Indiański koń

Dzień dobry :)


Dzisiaj chciałam Wam pokazać haft wykonany jakiś czas temu,
który w końcu doczekał się oprawy.

"Indian Horse" to pierwszy obraz z serii projektu Nadezdhdy Gavrilenkovej ,
który wykonałam na specjalne zamówienie syna :)
Z tej serii mam jeszcze wyhaftować wilka i lisa,
 ale te muszą poczekać na swoją kolej, bo lista prac do wykonania jest dłuuuga.

Do pracy użyłam kanwy 14ct i zamienników muliny DMC.
We wzorze występuje nowy kolor DMC, który musiałam zamienić.
Idealnie 'wstrzeliłam' się z kolorem używając starej muliny Ariadna 
(nie pytajcie o numer koloru, bo gdzieś zawieruszyłam banderolkę).

Kilka zdjęć ze szczegółami...









Rama i passe-portout zamówione u Agnieszki M. z warszawskiej firmy Fotkom.
Z czystym sumieniem polecam Agę. 
Jest to osoba niezawodna, która zna się na swoim fachu
 i oferuje profesjonalne doradztwo.
Firma Fotkom jest producentem ram, a co za tym idzie - mają niskie ceny :)
Posiadają szeroki asortyment ram i passe-portout.
Można tam kupić gotowe ramy w standardowych wymiarach,
jak też zlecić wykonanie ramy pod wymiar.
Jeśli ktoś potrafi samodzielnie oprawić swój haft, 
to może u nich zamówić ramę i pass-portout.
Można im również zlecić całościową oprawę. 
Nie zrażajcie się tym, że firma ma swoją siedzibę w Warszawie, 
a Wy mieszkacie na drugim końcu Polski.
W dzisiejszych czasach nie jest to problemem, są firmy kurierskie.
Firma wyśle swój produkt nawet poza granice kraju ;)



Przepraszam za niewyraźne ostatnie zdjęcie, 
ale przy pochmurnej pogodzie nijak nie mogłam na wprost uchwycić ostrości zdjęcia :/
Może jest to spowodowane użytym w oprawie szkłem antyrefleksyjnym?
Sama nie wiem. Tak czy siak jest jakie jest.


Dane:

wzór: "Indian Horse"
projekt: Nadezhda Gavrilenkova
wielkość haftu: 131/162 xxx
mulina: zam. DMC + Ariadna, 38 kolorów + 14 łączonych
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur
rama: Viola 0110 - 47x53,5cm z Fotkom



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

19 komentarzy:

  1. Przepiękny haft z cudownym koniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny ten haft. I oprawa rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny koń, cudny 😄 jak moja córka zobaczy to żyć mi nie da hihi
    A co do oprawy u Agnieszki zgadzam się całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny jest ten haft! A z usług Agi muszę kiedyś koniecznie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haft, piękne detale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten haft jest niesamowity! Moja siostra go niedawno skonczyla, mialam okazje przygladnac mu sie blizej... Nieziemskie kolory!
    Pieknie go oprawilas! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. P R Z E P I Ę K N Y !!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koń jest przepiękny a w trio z dwoma pozostałymi będzie napewno tworzył cudowny tryptyk.Warto poczekać na efekt. Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający haft! Przepięknie wyszyty i ślicznie oprawiony.
    Już jestem bardzo ciekawa tych dwóch pozostałych.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest :) Nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny haft i przepiękna oprawa! Ogromne gratulacje! Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny koń!
    Idealna oprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny. Naprawdę zachwycający koń, wykonanie. Prezentuje się zjawiskowo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft! Dziękuję za namiary na oprawę. Ostatnio właśnie się zastanawiałam gdzie szukać oprawy w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędny! Wspaniały wzór, haft zachwycający. I oprawa śliczna. U mnie zawsze największą bolączką jest oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń