Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 24 października 2019

331. Kartka z okazji pierwszych urodzin

Dzień dobry :) 

O rany! Jak mnie dawno tutaj nie było!
Tak długiej, bo dwumiesięcznej przerwy to jeszcze nie miałam :/
Stęskniliście się? 
Jeśli tak, to mam dla Was dobre wiadomości :)
Chociaż wena na pisanie jeszcze na dobre nie wróciła, 
to ja wracam do systematycznego blogowania.
W końcu czas nadrobić zaległości i pokazać Wam prace, 
które powstały podczas moich nieobecności.

W poprzednim poście pokazywałam kartkę dla 5-cio letniej Arianny.
Dzisiaj prezentuję kartkę dla jej siostry Rihany,
która obchodziła swoje pierwsze urodziny.


Tak się fajnie złożyło,
 że obie siostry świętowały swoje urodziny w tym samym dniu - 22 sierpnia :)


Haft wykonany wg projektu Veronique Enginger.
Wzór pochodzi z książki "Mon imagier retro".






Dane:

wzór: z książki "Mon imagier retro"
projekt: Veronique Enginger
wielkość haftu: 48/38 xxx
mulina: zam. DMC, 15 kolorów, 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 16ct




Pozdrawiam
Aga


17 komentarzy:

  1. Agnieszko, wybrałaś bardzo ładny wzór do wyhaftowania. Kartka z jego udziałem piękna. Myślę, że małej jubilatce sprawiła wiele radości. Pozdrawiam. U mnie wena też raz budzi się raz śpi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny hafcik a jeszcze piękniejsza całość, solenizantka bedzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń