Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 11 maja 2017

72. Kartki komunijne


Witam wszystkich serdecznie :)

Na wstępie chciałabym podziękować 
za liczne miłe komentarze pod ostatnim postem z różami :)
Jest mi niezmiernie miło, gdy czytam, że nie tylko mi się podoba to, co stworzyłam.
Takie komentarze motywują mnie do dalszego tworzenia.
Jeśli coś Wam się nie podoba, widzicie jakieś błędy, możecie dać jakieś wskazówki, 
to się nie powstrzymujcie, tylko piszcie.
Krytyka również jest mile widziana, bo jestem zdania,
że dzięki niej się rozwijam i wiem, 
na co mam zwrócić uwagę przy kolejnej pracy.

No ale do rzeczy...

Choć na haft ostatnio nie mam zbyt wiele czasu, 
to udało mi się wczoraj wieczorem przysiąść do kartek.

Z mojego dłubania powstały cztery karteczki.
Każda z nich dla innej osoby, więc wszystkie są w tym samym stylu.
Jedna z nich jest zrobiona z innym tłem, 
ponieważ niechcący zniszczyłam jedną kartkę nakładając klej na papier, zamiast na bazę, 
w efekcie czego tłoczenie w niektórych miejscach się wyprostowało :/
Jednak myślę, że i ta kartka wygląda ciekawie.

A oto efekty mojej dłubaniny ;)

















Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

4 komentarze:

  1. Moje pierwsze skojarzenie - torty! Zazwyczaj Pierwsza Komunia to takie stonowane, pastelowe barwy, a u Ciebie zaskoczenie, taka kremowa (stąd te torty) intensywność kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te kartki, są fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki. Ten tłoczony papier pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne kartki w pięknej kolorystyce :) A te tłoczenia na kartce są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń