Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 29 lutego 2020

349. Kartki BN 2020 - Kartka zimowa

Witam ponownie :)

Przepraszam, że dwa posty jednego dnia,
ale najzwyczajniej w świecie się nie wyrobiłam :/ 

Prezentuję jeszcze gorącą kartkę zimową,
którą przygotowałam na wyzwanie u Uli 
(szczegóły znajdziecie TUTAJ)


Wytycznymi na luty były do wyboru
- pop up twist
- śnieg/śnieżynka + jeleń/łoś/renifer
lub ich połączenie. 

Wybrałam drugą wytyczną, bo jak zwykle jestem w niedoczasie 




i nie zdążyłabym wykonać pop up twist.
Może innym razem ;)

Ale do rzeczy...
Aparat w zbliżeniu przekłamał nieco kolory 
zamiast niebieskiego, wyszedł bardziej miętowy,
co można zweryfikować na kolejnych zdjęciach.






Z braku czasu coraz chętniej wykonuję takie proste kartki
i coraz bardziej podoba mi się ten styl,
bo przecież mniej, wcale nie oznacza gorzej ;)


Na koniec banerek wyzwania lutowego


Do zobaczenia w marcu :)



Pozdrawiam
Aga






13 komentarzy: