Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 7 lutego 2020

343. Imieniny miesiąca - kartka orientalna

Witam w ten mroźny, lecz słoneczny dzionek :)


Dzisiaj przychodzę z kartką wykonaną na wyzwanie u Hanulka


Temat na luty to:


Oto moja interpretacja





Tak, tak kochani, Japonia to też kraj Orientu.
Wszystkim mającym inne zdanie (a takie niejednokrotnie na blogach widziałam)
 polecam zapoznanie się z najbardziej wiarygodnym i rzetelnym źródłem wiedzy jakim jest 
Encyklopedia PWN :)


Kartka jest chwilowo bez napisu.
Uzupełnię go, jak znajdę dla niej odpowiednie przeznaczenie ;)



Dane:

wzór: World Collection Girls SO-G22
projekt: SODA 
wielkość haftu: 35/58 xxx
mulina: DMC, 20 kolorów, 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 18ct




Pozdrawiam
Aga



10 komentarzy:

  1. Super jest , u mnie tez jest Japonia ale w nieco innej odsłonie :-) Temat wbrew pozorom wcale łatwy nie był.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi temat skojarzył się od razu z Japonią 😀. Twoja Japonka jest rewelacyjna 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzór wybrałaś! Twoja kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka powstała, śliczna mała gejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) W sumie to pierwszy raz się spotykam z opinią, że Japonia to nie kraj orientalny, wydawało mi się to oczywiste...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super interpretacja! Piękne praca!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Japonia łapie się pod orient, a czemu ktoś twierdzi, że nie? Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka, orientalna i wesoła. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń