Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 31 stycznia 2020

342. Kartki BN 2020 / Choinka 2020 / Kartki przez cały rok 2020 / Kości zostały rzucone

Dobry wieczór :)

Przez moje roztargnienie, 
o mały włos zapomniałabym o wyzwaniach styczniowych, 
na które się zapisałam.






Z uwagi na to, że 31 stycznia to ostatni dzień 
na prezentację prac we wspomnianych wyzwaniach,
to dzisiaj wyjątkowo pojawi się cztery wyzwaniowe posty w jednym.

Zaczynamy od wyzwania
 "Kartki Boże Narodzenie 2020".



Tematem wyzwania styczniowego było

POTRÓJNA SZTALUGA lub  CZERWONY + MIŚ.

Na stworzenie potrójnej sztalugi po prostu nie miałam czasu, 
tym samym pozostał mi drugi temat, czyli czerwony + miś.



Mam nadzieję, że wystarczająco dużo jest koloru czerwonego i Ula zaliczy mi zadanie ;)


Dane:

wzór: znaleziony na Pinterest
wielkość haftu: 27/27 xxx
mulina: Ariadna/Odra, 7 kolorów
materiał: biała kanwa Tajlur 14ct
napis: Design World



Banerek wyzwania styczniowego:


Pracę zgłaszam również na wyzwania do:

Kasi


i Moniki



***

Kolejne wyzwanie to
CHOINKA 2020

i zdjęcie zbiorcze dla Kasi :)


Banerek zabawy



***

Teraz pokażę kartkę,
której tematem wpasowałam się w dwa wyzwania:

Kartki przez cały rok 2020
oraz
Kości zostały rzucone.

Tematem styczniowym u Ani (Iwanny) były


W tym wyzwaniu wybrałam biały i baranek.

Natomiast u drugiej Ani (z Kreatywnej Jacewiczówki)
wyrzuciłam kostką 2 i 6
co dało mi jako temat wyzwania - serwetkę.


Oto kartka, która powstała z wytycznych w obu zabawach.


Jest baranek... bardziej owieczkowy,
ale może mi Ania zaliczy ;)


Jest biały kolor i serwetka też jest :)






Dane:

Diabeł mi ogonem nakrył wzór,
także jak go znajdę, to edytuję post i uzupełnię dane ;)

Banerki obu wyzwań:






Pozdrawiam
Aga







22 komentarze:

  1. Wspaniałe prace...jestem wielką fanką Twoich kartek !
    Słodki misio dołączy oczywiście do pozostałej kolekcji choinkowej.
    Barankiem jestem zachwycona...więc jeśli znajdziesz jego dane, to
    z radością poszukam tego wzorku do wyszycia :)
    Pozdrawiam Cię.

    ps.Do żabki dodałam Cię już o 23.00...bałam się ,że nie zdążysz:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trzymanie ręki na pulsie ;) i za miłe słowa...aż mi rumieńce na policzki wyskoczyły :)

      Usuń
  2. Super prace powstały, co jedna to ładniejsza :) a baranek przeuroczo wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pęknie Agnieszka. Tyle wyzwań i wszystkim dałaś radę ☺. Karteczki są cudne ☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kartki z haftem i obie bardzo mi sie podobają. Świetna są. Cieszę się bardzo,że dołączyłaś do mojej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za udział

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne prace! A owieczka urzekła mnie najbardziej💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki powstały :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie przepiękne kartki! Ta owieczka / baranek skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie zrobione karteczki, ogląda się je z wielką przyjemnością. Dbasz o każdy szczegół i drobiazg, dopracowany haft, tego misia z 1 zdjęcia znam hi hi. Cudnie je zrobiłaś.😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie poradziłaś sobie z wszystkimi wyzwaniami. Prace udane. Urzekł mnie haftowany baranek (owieczka) na kartce dla Ani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki,podziwiam prace z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ bogactwo karteczek, zawsze je lubiłam i podziwiałam. Ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka! Haft z barankiem jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń