Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 7 stycznia 2020

337. Kartka zimowa

Dobry wieczór :)

Większość z Was pewnie już śpi, a ja się zatraciłam w lekturze
i na ostatnią chwilę przychodzę z kartką na wyzwanie u Hanulka - "Imieniny miesiąca".

W styczniu hasłem przewodnim była 


Zima kojarzy mi się ze śniegiem, świętami, choinką i prezentami,
a prezenty... wiadomo kto przynosi ;)

Tak też na mojej kartce zagościł Św. Mikołaj :D











Dane:

wzór: Santa Claus
projekt: Ksenia Voznesenskaya
wielkość haftu: 41/65 xxx
mulina: DMC, 2 nitki, 18 kolorów + 3 łączone
materiał: kanwa j.szara Tajlur 16ct


Pracę zgłaszam na wyzwania

 do Hani


i do Kasi





Pozdrawiam
Aga

22 komentarze:

  1. Superaśny Mikołaj :), kartka wyszła śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, super dobrane kolory tła do Sw. Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka! Bardzo fajny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :) Co Cię tak czytelniczo wciągnęło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Książki, to od małego mój nieodzowny towarzysz. Czytam ich całe mnóstwo, ale nigdy nie liczyłam ile w ciągu roku ich pochłaniam. Z ciekawości własnego wyniku zapisałam się na wyzwanie. Co do trzech części książek B.Lipińskiej to mnie bardzo wciągnęły i mimo tego, że do cienkich nie należą, to 'łyknęłam' każdą z nich w jeden dzień. "365 dni" to połączenie Ojca Chrzestego z 50 twarzami Greya ;) Od 11 lutego, w kinach będzie premiera filmu na podstawie tych książek. Skoro przeczytałam, to i obejrzę :D A tutaj znajdziesz oficjalny zwiastun filmu ;) --> https://www.youtube.com/embed/SaZOy5Zq1dY?fbclid=IwAR2YjnXJKns_cLNDdrAmELSrhdroRuXSoZlxCoe4GlRjUAkGRWgq5f-gq1c

      Usuń
  5. Przepiękna karteczka, a wzór Mikołaja wykonany mega starannie😊 gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka przepiękna :) A haft to małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że zajrzałam Aguś...bo przegapiłabyś żabkę:)
    Tyle pięknych prac zrobiłaś, że aż głowa boli. Oczywiście już Cię zalinkowałam a teraz lecę oglądać wszystkie piękne, choinkowe hafty.
    Mikołaj jest naprawdę obłędny...cudna kolorowa kartka!
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń