Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 20 stycznia 2020

341. Kopertówka z prezentami

Dzień dobry :)

Od kilku dni na dworze jest szaro, buro i ponuro.
Dopadło mnie totalne 'niechciejstwo' w kwestii robótkowania.
W takie dni z przyjemnością zaszywam się pod kocem 
z kubkiem gorącej kawy w ręce i książką.
Zawsze czytałam dużo książek, 
ale nigdy nie liczyłam, ile ich było w ciągu roku.
Z ciekawości zapisałam się na wyzwanie czytelnicze u Ani,
by sprawdzić ilość pochłoniętych książek.
Wychodzi na to, że już w styczniu przekroczę roczny 'wyznacznik' 3660 stron.

Ale nie o książkach miałam pisać, 
tylko o wspomnianej w tytule postu kopertówce z prezentami :)


Durene Jones znana jest z tworzenia bardzo kolorowych wzorów, 

ale ten świąteczny jest zupełnie inny od tych, które na codzień projektuje.
Pewnie dlatego rzucił mi się od razu w oczy
i tak się spodobał, że zapragnęłam go wyhaftować.

Oto jego początki:


Całość wzoru tworzą dwie sekwencje, które się powtarzają - bombka i prezent.
Jak widać na powyższym zdjęciu, haft bez konturów tworzy kolorowe plamki
i wcale nie wiadomo co przedstawia.


Kontury (jak w większości haftów) robią tu całą robotę, nadając wyrazistości.
Haft zagospodarowałam na kartce.
Do jej stworzenia użyłam białej bazy 
oraz papierów ze świątecznej kolekcji bloków z Action.


W środku znalazły się życzenia i ozdobna kieszonka.


Dane:

wzór: "Bauble and present band"
projekt: Durene Jones
wielkość haftu: 60/15 xxx
mulina: 12 kolorów DMC, 2 nitki, kontury 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 14ct


Pracę zgłaszam na wyzwanie do Kasi





Pozdrawiam 
Aga









14 komentarzy:

  1. Ale superowa ta kartka. Inna od wszystkich . Gratuluję 👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, pięknie ją wykonałaś :) hafty Durene znam i lubię, te bombeczki i prezenty są super. Miłego dnia - już niedługo na pewno będzie więcej słońca

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten motyw!
    I praca wspaniale wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała i bardzo oryginalna kartka.
    Zachwycił mnie sam hafcik...przepiękne wykonanie:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kopertówka jakoś ostatnio zapomniałam o takich pracach...muszę się ogarnąć bo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft jest niesamowity, cudna kopertówka.

    OdpowiedzUsuń