Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 28 lutego 2020

347. Kartki przez cały rok 2020 /wyzwanie lutowe - kartka z zajączkiem

Witam wszystkich :)

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dzisiaj nastąpi prezentacja 
wybrednego zajączka/królika ;)

Zarówno wczoraj prezentowana kartka, jak i dzisiejsza, 
zostały stworzone na wyzwanie u Ani 
(szczegóły znajdziecie TUTAJ).

Dla przypomnienia temat lutowego wyzwania


Do swojej pracy użyłam wzoru z Hobberii - "Zajączek z kwiatem".
Wzór do kupienia TUTAJ.

Przyjmijmy, że te kwiaty to krokusy.
Mam nadzieję, że Ania mi zaliczy tą interpretację ;)

Wzór jest zaprojektowany dla 2 nitek na kanwę 16ct,
jednak postanowiłam wykonać go na 18ct 1 nitką muliny.
Udało mi się dopasować kolorystycznie 3 muliny ze starych zapasów Ariadny,
reszta kolorów zgodna z dołączoną legendą w palecie DMC.

Po postawieniu ostatniego krzyżyka haft wyglądał tak:


Kontury, jak w każdym hafcie, wydobyły jego piękno




Zatem jest królik, są krokusy ;) i kolor fioletowy również jest.





Dane:

wzór: Zajączek z kwiatem
projekt: Hobberia
wielkość haftu: 45/64 xxx
mulina: Ariadna + DMC, 13 kolorów, 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 18ct


Na koniec kolaż obu prac dla Ani


i baner wyzwania


Kartkę zgłaszam również na wyzwanie Moniki





Pozdrawiam
Aga


4 komentarze:

  1. Agnieszko cudny hafcik zarówno pierwszy jak i drugi. Krokusy oczywiście zaliczam i z wielką radością przejmuje obie kartki do mojej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Właśnie tworzę kartkę na marcowe wyzwanie, tym razem nie będę na szarym końcu ;)

      Usuń
  2. Aguś te karteczki są prześliczne, zachwyciłam się zwłaszcza ta
    z zajączkiem ! :) Pięknie dobrałaś kolory i kompozycję:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń