Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 25 lutego 2020

345. Kartka ze śnieżynką na dwa wyzwania

Witam wieczorową porą :)

Zarobiona jestem po pachy, więc dzisiaj będzie krótko.

Ostatnio wspominałam, że spodobało mi się wyzwanie u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki,
a konkretniej zabawa kostkami, tak też w tym miesiącu ponowiłam rzuty.

Tym razem wyrzuciłam 2 i 5,


zgodnie z tabelką jest to gwiazdka.

Poszperałam w zasobach Pinterest i znalazłam odpowiedni wzór.
Miesiąc się kończy, a zabaw do ogarnięcia jeszcze jest kilka,
więc na swoje potrzeby (czytaj deficyt czasowy)
postanowiłam go nieco zmodyfikować.
Usunęłam kilka niepotrzebnych dodatków i powstała taka oto gwiazdka/śnieżynka.




Haftowałam ją na białej kanwie 18ct, 2 nitkami muliny
wykorzystując stare zapasy bez numeracji.




Dane:

wzór: śnieżynka (źródło Pinterest)
mulina: Ariadna, 1 kolor, 2 nitki, kontury 1 nitka
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur


Baner zabawy:


Praca zgłaszam również na wyzwania 

u Kasi


oraz Moniki





Pozdrawiam
Aga






19 komentarzy:

  1. Aga świetny haft i bardzo fajnie zagospodarowany. Kartka wyszła świetnie. Podziwiam wyszywana na 18 ct,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coraz częściej sięgam po 18ct, coraz bardziej się lubimy :)

      Usuń
  2. Prosta a wygląda świetnie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Śnieżynka świetnie wyszyta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżynka misternie wyhaftowana, kartka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja kartka :) śliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca i misterna ta śniezynka...piekne się prezentuje na karteczce:)
    Ogromnie mi się podoba!
    Pozdrowienia serdeczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna gwiazdka w równie pięknej oprawie.😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny hafcik, a cała kartka taka jak lubię najbardziej. I jaka precyzja wykonania. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna śnieżynka, a stworzyła magię :)

    OdpowiedzUsuń