Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 26 lutego 2020

346. Kartka z krokusami

Witajcie :)

Kartka z krokusami powstała na wyzwanie u Ani


Tematem na luty jest


Do mojej kartki wykorzystałam wzór z Igłą Malowane nr 2/2017,



w której znalazły się dwie z trzech wytycznych - krokus i fiolet.






Dane:

wzór:  Nr 8679 Kartka z krokusami - Coricamo
projekt: Grażyna Semla
wielkość haftu: 54/76 xxx
mulina: Ariadna i Odra, 16 kolorów, 1 nitka
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur


Trzecia wytyczna - królik, stoi przed lustrem i nie wie w co się ubrać ;)
Zajrzy do Was jutro :D


Do haftu wykorzystałam resztki muliny Odra,
wpasowując się tym samym do wyzwania u Moniki


Pracę zgłaszam również na wyzwanie 






Pozdrawiam :)
Aga 



10 komentarzy:

  1. Pięknie zrobiłaś tą kartkę, ja ciagle sie uczę i podpatruje lepszych od siebie. Jestem ciekawa jak i na czym umocowalas ten haft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kanwę z haftem wycięłam wykrojnikiem i przykleiłam na dystansach do scrapka i w ten sam sposób przymocowałam całość do bazy ;)

      Usuń
  2. Cudna karteczka Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki. :). Krokusiki szyłam dawno temu , fajna praca przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do tego wzoru powracam co rok. Niby ten sam wzór, a jednak za każdym razem inaczej się prezentuje :)

      Usuń
  4. Agnieszka kartka cudna , piękny i oryginalny hafcik. Cieszę się że znajdzie się w mojej zabawie. Przypominam tylko , że należy ja podlinkować do żabki o czym chyba zapomniałaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Nie zapomniałam, robiłam drugą kartkę, a obie mają być podpięte do żaby w jednym linku ;)

      Usuń