Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 8 marca 2020

350. Kartka z różą

Dzień dobry :)

Chwila wolnego pozwoliła mi na rzut kostkami  i stworzenie pracy na zabawę u Ani


Wyrzucona liczba oczek to 2 i 2


tabelka pokazała hasło tkanina.

U mnie nie może być inaczej - skoro tkanina to kanwa, jak kanwa to haft :)

Motywem haftu jest piękna różyczka od Durene Jones.
Wzór pochodzi z gazetki TWOCS Nr 250.



Tak wyglądał haft przed i po konturach.



Różyczkę zagospodarowałam na kartce.







 Dane:

wzór: Róża 
źródło: TWOCS Nr 250
projekt: Durene Jones
wielkość haftu: 17/57 xxx
mulina: DMC, 9 kolorów, 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 18ct


Ponownie wpasowałam się w wyzwanie u Uli K.,
na które zgłaszam moją pracę.


Ula K. jest jednocześnie sponsorem wyzwania.
drugi sponsor to Viola.



Rzuciłam kostkami jeszcze raz (4 i 3) i wypadł mi cekin!
Hmm...
Nigdy w swoich pracach nie używałam cekinów :/
Będę musiała nieźle pogłówkować, by coś sensownego stworzyć.



Pozdrawiam
Aga



11 komentarzy:

  1. Aga dla mnie tkanina to tez kanwa :-)
    Hafcik cudny, uwielbiam wszelkie różane wzory a kontury to jest jednak to co nadaj naszej pracy wyrazistości. Cudowny hafcik i cudowna z nim karta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysłowa karteczka z różą. Dziękujemy za udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka powstała z różami :) pomysłowe wykorzystanie haftu :) Dziekuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wpasowałaś ten hafcik na kartce, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft i cała praca. Róże są piękne i wdzięczne do haftowania choć czasem niełatwe. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na kartkę jest naprawdę super, tagi to wdzięczny motyw, od dłuższego bardzo modny, ale z tych co nie nudzą się bo można je dowolnie zagospodarować i za każdym razem będzie ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń