Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 31 sierpnia 2017

109. SAL - Rok z misiem Fizzy Moon - odsłona 4/6

Dzień dobry :) 


31 sierpnia - ostatni dzień na prezentację SAL-owego miśka Fizzy Moon.
Organizatorką SAL-u jest Ania z Kreatywnej Jacewiczówki.

Dopiero kilka dni temu zorientowałam się, że to już koniec miesiąca, 
a ja nie mam misiaka. Tak więc na szybko trzeba było coś wyhaftować.
Zdążyłam w ostatniej chwili :)




Koniec sierpnia jest zarówno końcem wakacji.
Trwają przygotowania do roku szkolnego.
Mój misiek też się przygotowuje, a jak!
Ostrzy wszystkie kredki ;)

Jak już upora się z kredkami, 
to powędruje jako aplikacja na Celinkowe podusie dla chorych dzieciaczków :)

Jeśli masz ochotę pomóc, to w imieniu Celiny, jak i dzieci,
serdecznie zapraszam do przyłączenia się do akcji na FB



Haft bez konturów:


I z konturami :)



Dane:

wzór: Fizzy Moon (źródło Pinterest)
wymiary haftu: 31/35 xxx
mulina: DMC + Ariadna, 11 kolorów
materiał: biała aida Zweigart 18ct


Do Sal-u można dołączyć w każdej chwili (link powyżej).


 Banerek zabawy:



Przy okazji przypominam o trwających zapisach do mojego candy



Serdecznie zapraszam :)







Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)



10 komentarzy: