Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 15 lutego 2018

151. TUSAL 2018 - luty

Witam po dłuższej nieobecności :)

To, że mnie nie było, nie oznacza, że nic nie tworzyłam. 
Po powrocie z rehabilitacji, wieczorami zawsze trochę xxx postawiłam.
Powstało kilka prac, które zaprezentuję w najbliższym czasie ;)

Dzisiaj przyszedł czas na prezentację TUSAL-owego słoika. 

Wczoraj na szybko go ozdabiałam, 
więc wygląd chyba zrozumiały ;)



Organizatorką zabawy jest Hania z bloga Rękodzieło Hanulka.


Do zobaczenia wkrótce :)




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny słoiczek. Czuc jeszcze Walentynki ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoiczek, akurat na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczek iście walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny słoiczek, romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na ilość nitek w słoiczku nie mogę się doczekać prezentacji wykonanych prac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szybko? Ale swój urok ma. Taki sweetaśny :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło klimatycznie . Ja to pewnie świecznik bym z tego zrobiła :D

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie śmiałabym powiedzieć, że Ty nic nie tworzysz :-), zawsze znajdujesz czas na swoje mniejsze i większe dzieła.
    Zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń