Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 10 lipca 2018

214. Ślubnie z Vervaco

Witajcie :)

Prezentowany dzisiaj haft wykonałam na specjalne zamówienie przemiłej pani.
Pracowało mi się przy nim bardzo przyjemnie,
co przełożyło się na bardzo szybki czas jego powstania.

Wybrałam białą aidę Zweigart 14ct i użyłam dwóch nitek muliny DMC.






Ramkę i podwójne passe-portout zamówiłam u Agnieszki z warszawskiej firmy Fotkom.






Dane:

wzór: "Wedding Hands" PN-0154752
projekt: Verveco
wielkość haftu: 106/86 xxx
mulina: DMC, 10 kolorów
materiał: biała aida Zweigart 14ct
rama: listwa Iza 30x30 cm + 2x passe-portout z Fotkom



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Śliczny wzór i piękna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft! Dobrałaś do niego fantastyczną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzór :) Idealnie oprawione, wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super oprawa, dla wspaniałego obrazu. Jestem oczarowana jak dobrze dobierasz oprawę.

    OdpowiedzUsuń