Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 26 października 2018

256. SAL bożonarodzeniowy i świąteczne kule - odsłona 1 z 8

Dzień dobry :)

Kasia z bloga "Krzyżykowe szaleństwo" zorganizowała SAL bożonarodzeniowy,
w którym do wyhaftowania jest osiem świątecznych kul.
Pod wpływem chwili zgłosiłam chęć udziału w tej zabawie i....
chyba nie do końca wiedziałam co czynię ;P
Wzory wydawały się małe, łatwe i przyjemne.
Pomyślałam...a cóż tam, wezmę udział, szybciutko wyhaftuję, 
na świąteczne kartki będzie jak znalazł. 
Przysiadłam do pierwszej kuli i okazało się, 
że wzory co prawda nie są zbyt duże (56/56 xxx), ale za to pracochłonne.





Termin na wyszycie wszystkich kul to 23 grudnia.
Zastanawiam się, czy zdążę wszystkie wyhaftować.

Wzór pochodzi z gazetki "Enjoy Cross Stitch Nr10 - Christmas 2013".
Do haftu użyłam zalegającej w szafie aidy 18ct w kolorze ecru
(koloru przecież i tak nie widać, bo w całości jest zahaftowany) 
oraz resztkowych mulin. Całość wyhaftowałam jedną nitką.





Dane:

wzór: "Snow globe"
projekt: Lucie Heaton
wielkość haftu: 56/56 xxx
mulina: mix mulin, 17 kolorów
materiał: aida ecru 18ct Zweigart


Baner zabawy:


Pracę zgłaszam również do Kasi (Xgalaktyka)


oraz Moniki





Pozdrawiam cieplutko
Aga

23 komentarze:

  1. Fajnie wygląda. I masz rację - wzorki są pracochłonne.. niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciężko będzie ukończyć je w terminie, ale jak nie zdążę, to nic straconego, przydadzą się na drugi rok :)

      Usuń
  2. Pięknie wykończenie. Ja swoje na razie składam na kupkę. Miały być kartki, ale mam ich już porządne pudło. Dziś pojawił się zupełnie inny pomysł na wykończenie kul...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawi mnie jakie masz dla nich przeznaczenie...

      Usuń
  3. Bardzo ładna kartka, z cudownym haftem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kula Agnieszko! Trzymam kciuki byś rozciągnęła czas i byś wszystkie kule dała radę wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaciśnięte kciuki i doping na pewno się przydadzą :)

      Usuń
    2. Kilka dni cierpliwości. Niech tylko dotrze przesyłką z potrzebnymi elementami.

      Usuń
  5. Oj zgodzę się, że wzorki niby nie duże ale odsiedziec swoje trzeba 😉. Powstała fajna kartka 😀. Ja narazie tylko szyję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota :) piękna, magiczna karteczka - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka 😃 moje kule czekaja az wszystkie beda gotowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami takie małe wzorki są bardziej absorbujące niż te duże :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kula.�� Ta oprawa to Twoje scrabookingowe dokonania? Gotowe elementy czy specjalna wycinarka? Bardzo mi się podoba �� Coś podobnego pasowałoby do moich Aniołków. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, to mój wykon. Ciągle się uczę, więc jeszcze nie są doskonałe, ale jak to mówią - nauka czyni mistrza ;) Do ramek używam maszynki Big Shot i wykrojników.

      Usuń
  10. bardzo ładne są te wzorki :) pracochłonne ale jaki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te kule zauroczyły mnie już kilka lat temu, ale jakoś nigdy nie mogłam znaleźć czasu, by je wyhaftować. Oprawa dodaje im uroku :)

      Usuń
  11. Piękny wzór i przepiękne wykonanie. Ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Czasami małe hafty sprawiają wrażenie "łatwych i szybkich", a okazuje się zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń