Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 15 marca 2019

302. Niteczki w karteczki - kartka urodzinowa dla Anny

Dzień dobry :)

Moje blogowanie w tym roku jest nieco z przymusu.
Sama nie wiem co jest przyczyną tego, że rzadko tu zaglądam.
Mam bardzo duże zaległości w postach, chociaż realnie sporo prac tworzę.

Dzisiejszy post powinien pojawić się 4 marca,
bo w tym dniu swoje urodziny obchodziła Ania z KreatywnejTV.
Z tej okazji do Ani poleciała kartka wraz z drobnymi dodatkami.





Kartka powstała już jakiś czas temu, pisałam o niej tutaj (-->klik<--)


Baner zabawy:




Pozdrawiam
Aga

6 komentarzy:

  1. Hej Aguś. Ja mam dokładnie tak samo, tworzę a pisać nie ma kiedy. Szybciej mi idzie wrzucanie zdjęc na Instagrama. Przepiękną karteczkę zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie czas by się znalazł, ale chęci brak :(

      Usuń
  2. Cudna karteczka i upominek urodzinowy.

    OdpowiedzUsuń