Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 17 marca 2019

303. Kartka urodzinowa dla Natalii

Witajcie :)

4 marca dziewczyna mojego syna obchodziła 20 urodziny.
Przygotowałam dla niej kartkę :)




Do przyozdobienia kartki użyłam m. in. kwiatów z foamiranu, które sama wykonałam :D





Wzór haftu pochodzi z 
The World of Cross Stitching nr 250.


Na koniec kartka w całej okazałości :)


Dane:

wzór: "Birthdays" - TWOCS 250
projekt: Durene Jones
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur
mulina: 1 nitka zam. DMC, 10 kolorów 
+ srebrna nitka metaliczna

Natalia była zachwycona kartką, co mnie bardzo cieszy :)



Pozdrawiam
Aga




23 komentarze:

  1. Wow, wykonałaś fantastyczną kartkę urodzinową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie skomponowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Taka kartka to cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, dopracowana w każdym szczególe

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka! Hafcik cudny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, kartka wygląda bajecznie. Podziwiam twoje zdolności ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ta karteczka. Zachwyt obdarowanej jak najbardziej uzasadniony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zaproszenie, ale odpuściłam sobie większość zabaw, bo po prostu nie wyrabiam z zaległościami obecnych zabaw i napływającymi zamówieniami. Może innym razem skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń