Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 10 kwietnia 2019

304. Niteczki w karteczki i blogowe imieniny

Witajcie :)

30 marca swoje urodziny obchodziła Sylwia.
W ramach FB-owej zabawy "Niteczki w karteczki" zorganizowanej przez Hanulka
wykonałam dla jubilatki taką kartkę. 









Do kartki standardowo dołączyłam kilka 'umilaczy' :)



 Baner zabawy:


***

Kolejna kartka została wykonana na zabawę u Katarzyny "Blogowe imieniny".
Tym razem 25 marca świętowała blogowa koleżanka Mariola.

Kartka była robiona w ostatniej chwili.
Zrobiłam, zapakowałam w kopertę i poleciałam na pocztę.
Przez mój pośpiech i roztrzepanie zapomniałam wykonać zdjęć :(
Zapożyczyłam więc zdjęcie od Marioli 
(myślę, że nie będzie miała mi tego za złe).
Fotka jest niewyraźna, więc nie oddaje uroku kartki, 
ale mam nadzieję, że obdarowanej się spodobała :)


Baner zabawy:




Pozdrawiam 
Aga

4 komentarze: