Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 9 stycznia 2019

294. Stópki - Pamiątka Chrztu Świętego

Dzień dobry :)

Przed świętami BN zostałam poproszona o wykonanie pamiątki na chrzest.
Musiałam działać szybko, bo w przedświątecznych przygotowaniach 
chwil na xxx było niewiele, ale zdążyłam na czas :)



 Haft wykonałam 1 i 2 nitkami na białej kanwie 14ct.
Krzyżyk oraz koronkę przy rękawku i na dolnych obrzeżach ramki
ozdobiłam białymi półperełkami.








Dane:

wzór: Cradle-Crestilnia OLARI
projekt: Natasha Mlodetski
wymiary haftu: 137/111 xxx
mulina: DMC, 7 kolorów, 1-2 nitki
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur
ramka: drewniana, lakierowana, 25x30cm


Do obrazu dołączyłam jeszcze kartkę,
ale o tym już w następnym poście ;)


Pozdrawiam
Aga



22 komentarze:

  1. Piękna pamiątka Agnieszko! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie bardzo podoba się ta pamiątka. Małe dzieło sztuki. Perełki dodają uroku. Nigdy nie zrobiłam haftu na taką okoliczność.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft! A perełki pięknie go wzbogaciły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna pamiątka i w tej oprawie- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To stary wzór, ja ją haftowałam już po raz trzeci :)

      Usuń
  6. Piękna i delikatna pamiątka Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka. Piękne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń