Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 23 stycznia 2019

296. Blogowe imieniny, wygrana u Hanulka oraz zagubiona kartka BN

Witajcie :)

Dzisiejszy post będzie postem pokazowym.

Pod koniec zeszłego roku zapisałam się do Katarzyny 
na całoroczną zabawę "Blogowe imieniny".


Przedwczoraj, w Dzień Babci, to właśnie ja, jako pierwsza w tej zabawie świętowałam.
Z tej okazji dostałam całą masę ślicznych kartek z pięknymi życzeniami :)

Czas na prezentację.


Jako pierwsza dotarła do mnie kartka od organizatorki


Kolejne kartki przysłały:















dziękuję za dodatki :*








Jako ostatnia, dosłownie przed chwilą, dotarła kartka od
Nie mam pojęcia kto i czego w niej szukał, ani na co liczył,
ale koperta dotarła do mnie w stanie naruszonym :/


na szczęście zawartość była cała :)


Wszystkim razem i każdej z osobna serdecznie dziękuję 
za cudowne karteczki i piękne życzenia :) :* 
Mam nadzieję, że wszystkie się spełnią :)

***

W zeszłym roku brałam udział w zabawie "Imieniny miesiąca" u Hanulka.


Na przełomie grudnia i stycznia odbyło się głosowanie na najpiękniejszą kartkę
(pisałam o tym tutaj).
Wraz z kartką imieninową dotarła do mnie również nagroda z tej zabawy.
A w niej same cudowności : 
*kartka z gratulacjami
*bloczek przepięknych papierów
*naklejki z napisami na różne okazje
*mulinki
*czekolada do picia
i biscornu, którym jestem oczarowna :D

Zawsze podobały mi się igielniki, jakie tworzyła Hania.
Teraz jestem mega szczęśliwą posiadaczką jednego z nich! :)))


Haniu, jeszcze raz serdecznie dziękuję za zorganizowanie zabawy (świetnie się bawiłam)
oraz za tak piękne nagrody.
Wszystkie zostaną wkrótce wykorzystane :)

***
Na koniec karteczka bożonarodzeniowa od Małgorzaty Zoltek
która zagubiła się po drodze między Irlandią a Polską.
Drogę do przebycia miała długą i krętą, ale w końcu dotarła do celu.
Jak to mówią, lepiej późno niż wcale :)


Małgosiu dziękuję :*




Pozdrawiam
Aga

12 komentarzy:

  1. Piękną nagrodę dostałaś. Karteczki też są cudne. Już nie mogę doczekać się swoich imienin, które już niedługo. Pozdrawiam serdecznie i zostaję u Ciebie na dłuuuużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miło mi, że zostajesz. Rozgość się jak u siebie :)

      Usuń
  2. Dobrze, że dotarła w całości

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Jaki cudowności imieninowe! Teraz ja z jeszcze większą niecierpliwością będę zaglądała do skrzynki na listy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz, wszystkiego dobrego :).
    Piękne kartki otrzymałaś. No i, wspaniały upominek od Hani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej nagrody :) kartek mnóstwo dostałas :) wszystkiego dobrego moja imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imieniny na bogato :) Śliczne kartki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń