Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 24 stycznia 2019

297. SAL Memory Jars - odsłona 1/18

Witajcie :)

Ten rok zaczęłam z przytupem.
Zapisałam się do tylu zabaw i wyzwań, zarówno na blogu, jak i na FB,
że ciężko mi się ze wszystkimi wyrobić.
Jednak robię co mogę, by podołać zadaniu,
bo jestem zdania, że jak się powiedziało A...

SAL Memory Jars to jedna z zabaw, która odbywa się na FB.
Do wykonania jest dziewięć słoików w letnich klimatach,
plus dziewięć zimowych.
Mam ambitny plan wyhaftowania wszystkich 18 :)

Oto pierwszy z nich:




Już hafcik bez konturów wygląda pięknie,
a jak wyhaftowałam kontury, to wprost zachwyca :)



















Wzór pochodzi z gazetki Cross Stitcher UK Issue 334 August 2018.

Słoiczek wykonałam na kanwie plastikowej
i powstał z niego magnes na lodówkę.


Wisi już na swoim miejscu.
Wkrótce zaczną do niego dołączać kolejne :)


Dane:

wzór: Memory Jars
projekt: Susan Bates
wielkość haftu: 28/47 xxx
mulina: DMC, 14 kolorów
materiały: kanwa plastikowa biała 14ct,
filc, taśma magnetyczna



Pozdrawiam 
Aga



25 komentarzy:

  1. Śliczne magnesiki :) słoiczek to akurat taki kuchenny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O pięknie się prezentuje na lodówce 😀. A te kociaki obok są rewelacyjne 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik! Podglądam Wasze postępy na FB. Sama się nie zapisałam do zabawy, bo już bym jej nie wcisnęła w napięty grafik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja ledwo, ledwo się wyrabiam w zabawach. Jednak za dużo srok za ogon złapałam

      Usuń
  4. Będziesz miała pięknie ozdobioną lodówkę:)
    Ja haftuję zimowe słoiczki jako zawieszki na choinkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie zimowe będę miały podwójne zastosowanie - zawieszki na choinkę w okresie świątecznym, a później jako magnesy na lodówce :)

      Usuń
  5. Piękna praca, fajnie że masz czas na takie przyjemności. Ja nie zapisuję się na zabawy wyłącznie z braku czasu. Kibicuję Ci bardzo i czekam na kolejne słoiczki bo są przeurocze. Może i ja jakiś jeden wyhaftuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tym czasem u mnie, to różnie. Od dłuższego czasu mam jego deficyt i ledwo ogarniam zabawy, do których się zapisałam.

      Usuń
  6. Ale śliczny ten słoiczek. Będziesz mieć piękna kolekcję magnesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik :) już czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za wszystkie zabawy! :) te maluszki musza same sie haftowac, slodki ten sloiczek :)

    OdpowiedzUsuń