Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 8 stycznia 2019

293. Kartka imieninowa dla Mamy

Witajcie :)

W Wigilię moja mam obchodziła imieniny
i wraz z kartką świąteczną poleciała do niej również kartka na tę okoliczność.
Do zdjęcia nie załapał się scrapek z napisem "W Dniu Imienin",
który dołączyłam do kartki w ostatniej chwili.





***
Przedwczoraj poczyniłam małe zakupy.
Dzisiaj przesyłka dotarła i cieszę się jak dziecko,
bo w końcu mam moją upragnioną gilotynę,
nowe płytki z poliwęglanu do BS 
i całą masę papieru :)) 


Teraz pozostaje tylko rękawy zakasać i brać się do pracy :D
Ojj się będzie działo....




Pozdrawiam
Aga



11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) uwielbiam te róże :) trzytmam kciuki za wenę twórczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Ale fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartka.
    Zakupy widać udane. Gilotynę mam taką samą, tylko troszkę większą i jestem bardzo zadowolona, więc i Tobie powinna służyć. Z pozostałych rzeczy na pewno wyczarujesz cuda!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kupiłam mniejszy, bo na moje obecne potrzeby taki mi wystarczy. Mam nadzieję, że posłuży dłużej niż trymer, no i wreszcie koniec z ciągłą wymianą ostrzy :)

      Usuń
  4. Kartka przepiękna:-) Zakupy bardzo fajne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń