Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 31 grudnia 2018

292. W krainie bajek. Nieśmiałek - Krasnoludek Królewny Śnieżki

Witajcie w ostatni dzień roku :)

Na ostatnią chwilę wpadłam, by pokazać Wam ostatnią w tym roku pracę.
Ten rok zamykam haftem wykonanym na wyzwanie u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki
"365 dni w bajkowej krainie".
Wytyczną w grudniu były WŁOSY lub ZAROST.
Znalazłam taki wzór, którego jedna z części spełnia obie wytyczne w jednym hafcie :)







Dane:

wzór: "Seven gnomes"
projekt: Natalia
wielkość haftu: 31/56 xxx
mulina: mix mulin, 12 kolorów, 2 nitki
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Haft powędruje na akcję dla Celinek.


Przy okazji chciałam Was zaprosić do wspólnej Celinkowej zabawy.
Pałeczkę w tym roku przejęła Kasia.
Szczegóły znajdziecie na jej blogu, o tutaj --> (klik).
Im nas więcej, tym więcej uśmiechniętych twarzyczek dzieci i dorosłych :D

Baner zabawy:


W hafcie wykorzystałam stare zapasy mulin, 
więc pracę zgłaszam również do Moniki:



Do Siego Roku!!

Pozdrawiam 
Aga





17 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik!
    Wszystkiego dobrego oraz wielu wspaniałych prac w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik. Dzięki za reklamę akcji - masz rację - im nas więcej, tym więcej uśmiechów wywołamy,
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzajemnie :)
      Takie akcje są warte promowania, więc nie ma za co dziękować, tylko trzeba działać :)

      Usuń
  3. Strzał w dziesiątkę. Super ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy krasnal :) I ja mam zamiar w tym roku wspomóc trochę celinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hafcik. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w rozpoczętym już 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń