Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 3 grudnia 2018

275. Kartka świąteczna - świeca z kokardką

Witajcie :) 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną kartkę,
którą wykonałam z użyciem wykrojnika - ramki
 Merry and Bright Christmas od Filigranki.

Wzór świeczki z kokardką znalazłam na Pinterest.


Hafcik wykonałam resztkami muliny Sari,




dla urozmaicenia część krzyżyków zastąpiłam metalizowaną złotą nitką.






Dane:

wzór: Świeczka z kokardą
wielkość haftu: 28/39 xxx
mulina: Sari + nić metalizowana, 2 kolory
materiał: biała aida 18ct Zweigart
wykrojnik:  ramka Merry and Bright Christmas - Filigranki


Kartkę zgłaszam na zabawy do:

Kasi (Xgalaktyka)


oraz Moniki




Pozdrawiam
Aga


15 komentarzy:

  1. Kolejna piękna kartka z delikatnym, świątecznym haftem!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, piękna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki temu wykrojnikowi kartki są wyjątkowe. Powstała kolejna piękna kartka 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Hafcik prosty ale bardzo ładny. To prawda, świetny wykrojnik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś idziesz jak burza z tymi haftami - chyba zaginasz czasoprzestrzeń bo sypiesz pięknymi hafcikami jak z rękawa. Cudna kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciłam się tą karteczką i ramką z wykrojnika, śliczna całość.

    OdpowiedzUsuń