Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 8 grudnia 2018

280. Charytatywny Kiermasz Mikołajkowy - odsłona 1

Witam :)

Jak co roku, w szkole mojego syna jest organizowany kiermasz świąteczny.
Dochód z kiermaszu zawsze jest przeznaczony na jakiś szczytny cel charytatywny,
a ja do tego, jak pszczoły do miodu :D

Tym razem na Kiermasz Mikołajkowy przygotowałam same kartki.
Trochę się zagapiłam i miałam niewiele czasu na przygotowania.
W sumie to robiłam je w przeddzień terminu zbiórki.
Kartek powstało dziesięć.
Cztery kartki mają swoich dublerów,
pozostałe dwie są do siebie podobne, choć zupełnie inne.

Czas na prezentację dwóch pierwszych karteczek :)


Wybaczcie mi jakość zdjęć,


ale robiłam je po nocy przy świetle lampki i niektóre z nich mogą nie być zbyt wyraźne :/







Użyty wykrojnik - ramka 
 Amy Design Christmas greetings od Filigranki.



Pozdrawiam
Aga


6 komentarzy: