Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 19 grudnia 2018

289. Kartka z kurczakiem

Witajcie :)

W tym przedświątecznym pędzie przychodzę do Was z kartką.
Tym razem jest to kartka wielkanocna,  którą wykonałam na wyzwanie u Magos 
"Wielkanocne kartkowanie przez cały rok".

Ostatnim tematem w tym roku był kurczak z jajem.
Temat mi bardzo spasował, bo posiadałam odpowiedni wzór,
który bardzo mi się podobał, a do tej pory nie miałam czasu go wykonać.

Nadarzyła się idealna okazja i jest!


Haft bez konturów nie wyglądał zbyt ciekawie,


dopiero kontury nadały mu wyrazistości i kurczak wypiękniał. 


Haft wycięłam wykrojnikiem z przeszyciami,
tak samo postąpiłam z kolorystycznie dobranymi do haftu ozdobnymi papierami.


Niebieski, embosowany papier pochodzi z kolekcji....
i tu niespodzianka - bożonarodzeniowej :D
Tak, tak, nic mi się nie pomyliło ;) 
Ale sami przyznajcie, że fajnie się 'wstrzelił'
 w kolorystykę i szlaczki na jajku.




Nieskromnie powiem, że jestem z siebie dumna i to z dwóch powodów.
Po pierwsze - w końcu udało mi się wyhaftować ten wzór, 
a po drugie kartka mi się niesamowicie podoba,
co w przypadku moich prac zdarza mi się niezbyt często... ech, ta moja samokrytyka.


Dane:

wzór: "Kurczaczek"
projekt: Natasha 4000
wielkość haftu: 61/59 xxx
mulina: DMC, 16 kolorów, 1 nitka
materiał: aida ecru 18ct Zweigart


Na koniec banerki zabawy:





Pozdrawiam
Aga





18 komentarzy:

  1. Jaki słodziak :) buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że kartka Ci się podoba! Jest przecudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło! i papiery i haft tak świetnie tu współgra, nic dziwnego, że jesteś z niej zadowolona :) a papier extra można używać, bo czemu nie, byleby choinek i bombek na nim nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna karteczka powstała, hafcik z kurczakiem rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka :) Kurczaczek jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła pięknie zwłaszcza słodziutki kurczaczek 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, ależ wspaniałle słodki ten kurczaczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz powód do dumy, nie tylko z tej kartki, ale ze wszystkich prac, są śliczne, estetycznie i dokładnie wykonane, z dbałością o każdy szczegół. A kurczak przeuroczy. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń