Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 7 grudnia 2018

279. Kartka z Mikołajem

Witam ponownie :)

Na dobrą sprawę, ten post powinien być opublikowany wczoraj,
bo to wczoraj był Dzień Św. Mikołaja, no ale ...

Pracę przygotowałam na zabawę u Hani "Imieniny miesiąca", 
w której, jak można się domyślić, tematem grudniowym była 


Oto co stworzyłam:


na pierwszy rzut zdjęcia robocze


Kanwa wydaje się być biała, ale taka nie jest.
Nie udało mi się uchwycić jej naturalnego koloru :(
Musicie mi uwierzyć na słowo, że jest niebieska.
Aparat uchwycił natomiast mieniące się nitki.
Cały hafcik skrzy się od tych drobinek :)




Tak się prezentuje kartka w całej okazałości.


Kilka zbliżeń:






Dane:

wzór: "Santas"
projekt: Permin 78-0518
wielkość haftu: 36/39 xxx
mulina: mix mulin, 8 kolorów, 2 nitki
materiał: aida 14ct Zweigart kolor: 5169 - niebieski opalizujący


Baner zabawy:


Pracę zgłaszam do:

Kasi (Xgalaktyki)


oraz Moniki


***

Mikołaj (listonosz) zrobił mi wczoraj niespodziankę 
i przyniósł małą kopertę, a w niej....
urodzinowa kartka od Ag_Agata.


Agatko, serdecznie dziękuję za pamięć, śliczną kartkę i piękne życzenia :* :* :*

A tak swoją drogą...
żeby dostarczać zwykły list prawie trzy tygodnie, to lekka przesada.
Poczto Polska - wstyd!!!!



Pozdrawiam
Aga

21 komentarzy:

  1. Ale fajny Mikołaj! Cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Mikołaj :) a jaki ma nochalek zarumieniony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka, a to tuszowanie zrobiło robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! I to tak bardzo, że zaraz sprawdziłam co to za wzór - na szczęście okazało się że tych mikołajów jest więcej ;) I już mi się koncepcja na moją kartkę zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawe, czy moje podejrzenia co do wyboru wzoru się sprawdzą ;)

      Usuń
  5. Super Mikołaj. Urocza katka. Haftowane uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka, super mikołaj:) U mnie też głowa mikołaja, ale inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w zabawie Imieniny Miesiąca :) Przypominam o konkursie - szczegóły w ostatnim imieninowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O konkursie pamiętam. Nadal dumam, którą kartkę zgłosić...

      Usuń
  8. Ale fajny ten Mikołaj :))) Kartka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, a Mikołaj taki dobroduszny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka wspaniała! Haftowałam te mikołaje dawno temu na fartuszkach. A jak wykonałaś ten brzeg na kanwie po wyhaftowaniu wzoru? Bardzo efektownie to wygląda...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kanwę wycięłam wykrojnikiem, a brzegi pomalowałam kredkami bambino :D

      Usuń
  11. Nie mam maszynki ani wykrojników i pojęcia nie miałam dotąd, że wykrojniki tak sobie radzą z tkaniną! Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń