Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 17 grudnia 2018

288. Jelonek Cupid

Witajcie :)

To już ostatnia kartka świąteczna w tym roku, tak mi się przynajmniej wydaje...

Bez zbędnych ceregieli zapraszam od razu do oglądania :)

Do zaprzęgu Św. Mikołaja dołączył Cupid.


Cupid, tak jak Vixen, to część wzoru Marii Diaz "Sleigh Bells Ring",


który możecie znaleźć w najnowszym numerze Cross Stitcher (January 2019).


Do haftowania ponownie użyłam białej kanwy 16ct.
Całość wykonałam jedną nitką zam. DMC.
W obroży dodatkowo użyłam złotej nitki.
Chyba już nikogo nie dziwi, że użyłam mojego ulubionego wykrojnika.
Złoty papier wizytówkowy idealnie nadawał się na wykończenie tej kartki.






Dane:

wzór: "Sleigh Bells Ring" - Cupid
Cross Stitcher - january 2019
projekt: Maria Diaz
wielkość haftu: 24/38 xxx
mulina: zam. DMC, 15 kolorów  + złota nitka
materiał: biała kanwa 16ct Tajlur
wykrojnik: ramka Merry and Bright Christmas - Filigranki



Kartka leci na wyzwanie do Kasi (Xgalaktyka)




Pozdrawiam
Aga

4 komentarze:

  1. Papier idealnie zgrał się z jelonkiem :) Piękna kartka :)
    Aga, dziękuję za cudną kartkę i wspaniałe życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten wykrojnik robi robotę. Jest jak wisienka na torcie. Czy wchodziło by w grę po świętach jakieś wycinanie na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Po świętach nie dam rady, może dopiero po nowym roku. Proszę odezwij się na e-mail lub na FB w styczniu ;)

      Usuń