Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 4 maja 2019

307. Wielkanocne kartkowanie

Witajcie :)

Zgodnie z obietnicą dzisiaj przychodzę z kartkami,
które do Was wysłałam i od Was otrzymałam.

Taki stosik do Was leciał :)


A teraz zróbcie sobie kawę/herbatę/soczek - kto co lubi
i zapraszam do oglądania.
Ostrzegam, zdjęć będzie sporo ;P 

Niektóre kartki się powtarzają,
ja jednak będę pokazywać pojedyncze sztuki.























A to kartka wykonana dla mojej mamy



i dla sióstr









Zdjęcie zbiorcze wszystkich kartek


***

Teraz czas pokazać, jakie karteczki dostałam od Was :)
Przepraszam, jeśli nie wszystkim na bieżąco podziękowałam,
ale kartki spływały przez dwa tygodnie, ostatnie dotarły do mnie w zeszłym tygodniu.

Oto kartki od:

Hani R.

 Kasi Sz.

Madzi B.

 Moniki ML

Ag-Agaty

 Ani J.

 Małgosi Ż.

 Teresy W.

 Agi S.

 Marty W.

 Marzeny C.

  Janiny J.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim i każdej z osobna :)



Pozdrawiam
Aga



6 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne kartki zrobiłaś i wysłałaś jak i otrzymałaś.Jestem pod wrażeniem ilości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ogrom pracy. Kartki są piękne. Jedna jest u mnie i bardzo dzuekuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki zrobiłaś. I niezły stosik wysłałaś (ja wysyłam lub przekazuję około 40 kartek). Te otrzymane sprawiły z pewnością Ci wielka radość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ hurtową ilość kartek zrobiłaś. Podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń