Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 29 września 2017

112. Metryczka - śpiące dziecko z misiem.


 Dzień dobry w słoneczny piątek :)


Dzisiaj przychodzę do Was z metryczką.
Od dawna miałam ochotę wyhaftować wzory z tej serii, 
ale jak do tej pory nie nadarzyła się okazja.

I w końcu jest!


Ta metryczka jest wersją uproszczoną wzoru RTO M158 "Sleeping with Bear".
Muszę powiedzieć, że bardzo przyjemnie mi się nad nią pracowało :)

Haft bez konturów...


...kontury zrobiły całą robotę :)


Jeszcze kilka zbliżeń...




...i oprawiony haft


Jestem zadowolona z efektu końcowego :)


Dane:

wzór: RTO M158 "Sleeping with Bear"
 (wersja uproszczona)
projekt: Olari
wymiary haftu: 97/119 xxx
mulina: zamiennik DMC, 19 kolorów
materiał: biała kanwa Tajlur 16ct
rama: biała, plastikowa 20x25cm z Pepco



Kochani na koniec chciałabym Was zaprosić na:

 to już ostatnie chwile, by się zapisać

Przypominam, że w losowaniu wezmą udział tylko te osoby, 
które spełnią WSZYSTKIE warunki ;)

Serdecznie zapraszam również na:



Zapraszajcie również swoich znajomych rękodzielników.
Pozdrawiam serdecznie :)






Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)






20 komentarzy:

  1. Świetna metryczka i rewelacyjna oprawa!
    Ja wyszywalam już takiego bobasa z misiem i drugiego z króliczkiem w brązach i beżach, a parę dni temu zaczęłam ponownie ten z misiem, tym razem w szarościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, przepięknie się prezentuje. Jak zwykle perfekcyjny haft i oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna metryczka i bardzo pięknie oprawiona

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie turkus wpasował się w ten obrazek. Wygląda nawet ciekawiej niż w niebieskim.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metryczka i cudnie prezentuje się w tej ramie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. haftowałam dawno temu podobną metryczkę:) śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka metryczka będzie świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  8. To piękny hafcik, też już go kiedyś wyszywałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda w turkusowych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje :) A kolorystyka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń