Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 9 listopada 2017

116. Kartka z myszką



Dzień dobry :) 

Na wstępie chciałabym serdecznie przywitać nowych obserwatorów.
Mam nadzieję, że zagościcie tu na dłużej ;)





Dzisiaj chciałam Wam pokazać 
ostatnio wykonaną kartkę z przeuroczą myszką od Marii Brovko.

To już drugi mój projekt z serii wzorów z myszkami od tej projektantki.
W sumie zakupiłam 30 myszek, 
więc na pewno w moich pracach jeszcze się one pojawią.


Na kartkę wybrałam wzór nr.25

W pierwszym założeniu myszasta miała być umieszczona na kartce 
na kawałku kwadratowej kanwy,
ale podczas projektowania zamysł się zmienił. 
Po wyhaftowaniu podkleiłam ją brystolem
 i wycięłam wzdłuż konturów.

Wydaje mi się, że tak prezentuje się o wiele lepiej :)


Gdy umieściłam tło na bazie
moja kotka Tosia musiała sprawdzić, czy dobrze to podkleiłam.
Zadrapała mi brzeg tła rozrywając go.
Próbowałam to jakoś podkleić, zamaskować, ale efekt był nie do przyjęcia.
I tu pojawił się problem!
Ten papier kolorystycznie idealnie się zgrywał z haftem, 
a drugiego takiego nie miałam!
Przegrzebałam wszystkie swoje papiery i nic pasującego nie znalazłam.
Trzeba było ratować to co miałam....
....dokończyłam więc "dzieło" mojej kici i obdrapałam paznokciem dookoła całe tło.

Muszę przyznać, że efekt końcowy pozytywnie mnie zaskoczył.

Kicia dostała nagrodę w postaci jej ulubionych kocich ciasteczek,
a ja przystąpiłam do dalszego wykańczania kartki.

Stwierdziłam, że już niewiele jej potrzeba.
Dodałam tylko pasek brystolu i scrapka z napisem.
Gotowe!

Kartka z takim wykończeniem wyglądała świetnie :D
A Wam jak się podoba?







Dane:

wzór: "Zabawne małe myszki" nr 25
projekt: Maria Brovko
wymiary haftu: 41/49 xxx
mulina: zamiennik DMC, 30 kolorów + 10 łączonych
materiał: biała kanwa Tajlur 16ct




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)






19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka jest przeurocza i kartka piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła fantastycznie. Czasem przypadkowe sytuacje można zmienić w pozytyw. Kicia powinna dostać jeszcze raz przysmak ;) Karteczka podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszło :) Widzisz jakiego utalentowanego masz kota? Koty to bardzo mądre stworzenia, nawet na kartkowaniu się znają ;) Hafcik też mistrzowsko dobrany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie mieć takiego "pomocnika", zmusza do intensywnego myślenia ;-)
    Ładna kartka a myszka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Bardzo lubię efekt postrzępionego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :) Nawet nie wiedziałaś, że kicia też miała pomysł na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka:) Kicia to niezła pomocnica:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka jest ta myszka! Kot się spisał na medal, pomógł Ci postarzyć papier :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio odkryłam tę projektantkę i obecnie się zastanawiam, który z jej cudownych wzorów kupić. Wszystkie są boskie :) A te myszki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie swietny pomysl zamiast plastikowej kanwy, ktorej nie cierpie... :) Myszka przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. W scrapowaniu to popularny sposób szarpania brzegów więc kotek chyba wiedział co robi 🙂 , a myszka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzisz, jaką zdolną masz kotkę ;) super efekt z obdartymi brzegami, a sama myszka przeurocza. Zresztą jak cala seria myszek ;) czekam na kolejne prace z tymi myszulami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysia jes swietna! Gdzie mozna kupić te wzorki?

    OdpowiedzUsuń