Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 28 grudnia 2017

135. Metryczka urodzeniowa - "Sleeping With Bear"

Witam serdecznie :)

Dawno mnie tutaj nie było, ale niestety, 
w przedświątecznym ferworze nie znalazłam czasu ani na haftowanie, ani na blogowanie.
Chociaż siedzenie w kuchni to dla mnie zło konieczne, 
to jednak w pełni poświęciłam się pieczeniu, pichceniu, gotowaniu.
Kuchnia pochłonęła mnie do tego stopnia, 
że w rezultacie wykarmiłabym kilka rodzin :v
ale nie o tym miałam pisać.

Dzisiaj przychodzę do Was z metryczką urodzeniową....
o ile można ją tak nazwać, bo obdarowane dziecko 
już kilka latek ma ;)
Prawie identyczną już kiedyś popełniłam.
Obecna różni się kolorem kokardy i napisów.




Haft jest uproszczoną wersją wzoru RTO M158 "Sleeping With Bear".





Dane:

wzór: RTO M158 "Sleeping With Bear"
(wersja uproszczona)
projekt: Olari
wymiary haftu: 97/119 xxx
mulina: zamiennik DMC, 19 kolorów
materiał: biała kanwa Tajlur 16ct
rama: biała, plastikowa 20x25cm z Pepco





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)





11 komentarzy: