Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 14 listopada 2018

266. SAL bożonarodzeniowy - odsłona 3 z 8

Witam stałych czytelników i nowe obserwatorki :) 

Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie.
Dziękuję wszystkim za liczne, miłe komentarze, 
a w szczególności chciałam podziękować tym osobom, 
które nominowały mój blog do Top Listy.


Rozpędziłam się w haftowaniu aplikacji w SAL-u bożonarodzeniowym u Kasi.


To już trzecia śnieżna kula w moim wykonaniu.

Kartki z tymi uroczymi wzorkami rozchodzą się jak świeże bułeczki, 
ledwo nadążam je robić ;)




Zdradzę Wam, że czwarty haft jest w kąpieli, a przy piątym postawiłam już kilka xxx :)
W planach mam wyhaftowanie jeszcze jednego wzoru (ptaszka),
 a pozostałe dwa (pingwina i łyżwiarkę) chyba sobie odpuszczę, 
bo szczerze powiedziawszy nie podobają mi się, a nie lubię robić czegoś z przymusu. 
Jeśli mi czas pozwoli, to na to konto wyhaftuję śnieżne kule z podobnej serii ;)













Dane:

wzór: "Snow globe"
projekt: Lucie Heaton
wielkość haftu: 56/56 xxx
mulina: mix mulin, 16 kolorów
materiał: aida ecru 18ct Zweigart


Banerek zabawy:


Pracę zgłaszam również do Kasi (Xgalaktyka)


i Moniki


***

Przy okazji chciałam Was poinformować,
że Monika ML z  "Monikowe Pasje" obchodzi pierwsze urodziny bloga 
i zaprasza do wspólnej zabawy (szczegóły znajdziecie tutaj --> (klik)).




Pozdrawiam
Aga

24 komentarze:

  1. Piękna karteczka wyszła 😀. Moje kule narazie się szyją.....

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka. Właśnie teraz tego pana haftuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna haftowana kartka - i nic więcej nie potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki :) trzymam kciuki za kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna oprawa. Czy Ty sama robisz ramki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwone tło pięknie podkreśla ten śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zagospodarowujesz te hafty, ale chyba musisz je trochę obcinać, żeby się mieściły w okienkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, obcinam je równo, przy samej lini haftu.

      Usuń
  8. Szybko się uwijasz z tymi kulami ;) Pięknie się prezentują na kartkach.

    OdpowiedzUsuń