Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 30 listopada 2018

273. Kartka ze świątecznym skrzatem z latarenką

Witajcie moi kochani :)
Witam również nową obserwatorkę :)
Miło mi, że mnie odwiedziłaś i pozostaniesz na dłużej.
Rozgość się i czuj się dobrze,
od czasu do czasu pozostaw po sobie ślad swojej obecności ;)

Jak wiecie, wczoraj pracowałam nad świątecznymi kartkami.
Zgodnie z zapowiedzią - czas na test wytrzymałości ;)

Pierwsza 'na tapetę' wskoczyła kartka ze skrzatem/gnomem (jak kto woli).

Przeglądając czeluście neta, natrafiłam na obrazek tego oto jegomościa.


Wzoru ani legendy kolorów niestety nie posiadałam,


projektantki też nie udało mi się namierzyć,
za to posiadałam ogromną chęć, by go mieć!

Jestem zdania, że dla chcącego nic trudnego, 
więc wzięłam kanwę, igiełkę, 
dobrałam samodzielnie muliny (ze starszych zapasów Ariadny)
 i zabrałam się do realizacji mojego "chciejostwa".
Moim zdaniem źle nie wyszło,
chociaż mogłam użyć nieco ciemniejszych odcieni szarości do brody i obrysu twarzy.
No ale cóż, wyszło jak wyszło i tak jestem zadowolona z efektu końcowego,
bo niedoskonałości nadorobiłam oprawą :D

Serdeczne podziękowania dla Donka66 za namiary na wykrojnik :*
To właśnie u Donki na blogu zobaczyłam pierwszy raz kartkę z tym wykrojnikiem
i przepadałam na dobre <3 
Moje "chciejowstwo" ponownie dało mi się we znaki.
Miałam takie parcie na szkło, że od razu powędrowałam na wskazaną stronę.
Jakież było moje rozczarownie, 
gdy się okazało, że ten wykrojnik jest już niedostępny! :/
Przekopałam internet wszeż i wzdłuż, by go zakupić.
Niesetety, moje poszukiwania spełzły na niczym :(
Pozstało mi jedynie powrócić do wskazanej strony,
dodać go do zakładki "lista życzeń" i uzbroić się w cierpliwość z nadzieją,
że go jeszcze sprowadzą.

Jak widać poniżej, moja cierpliwość została wynagrodzona :)
Juhuuu!!!!...mam, mam go dla siebie! :)))






Dane:

wzór: "Christmas Gnome"
wielkość haftu: 20/38 xxx
mulina: Ariadna, 8 kolorów, 1 nitka
materiał: biała aida 18ct Zweigart
wykrojnik: ramka Merry and Bright Christmas - Filigranki



Karteczkę zgłaszam do Kasi (Xgalaktyka)


oraz do Moniki



cdn. ;)


Pozdrawiam 
Aga


16 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Wykrojnik faktycznie boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie warto było poczekać na wykrojnik dla takiej oprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aż tak strasznie długo nie czekałam. Filigranki dbają o swoich klientów ;)

      Usuń
  3. Śliczny gnomek, a ten wykrojnik jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak, buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! A wykrojnik faktycznie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze jeden na oku, ale już za późno, by coś z nim podziałać przed świętami. Nie zmienia to jednak faktu, że go kupię...przyda się na następny rok :)

      Usuń
  6. Oj pięknie wyszedł. Też mam je wyhaftowane. Może jutro wezmę się za oprawę 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, gnom jak malowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna oprawa, super kartka wyszła.

    OdpowiedzUsuń