Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 23 listopada 2018

268. SAL bożonarodzeniowy - odsłona 5 z 8

Witam po małej przerwie :)

Przez tydzień nic nie publikowałam, ale to nie znaczy,
że tu nie zaglądałam i nic nie tworzyłam - wręcz przeciwnie.
Przez ten czas nadrobiłam zaległości czytelnicze na Waszych blogach 
(przepraszam, że nie wszędzie zostawiłam komentarz)
i stworzyłam kilka prac.

Jedną z nich jest kartka z haftem renifera zamkniętego w śnieżnej kuli,
którą przygotowałam na SAL bożonarodzeniowy u Kasi.




Panująca za oknem aura źle wpływa na jakość zdjęć, 
więc rewelacyjne nie są, za co bardzo przepraszam.

Haft wykonałam na aidzie ecru 18ct jedną nitką muliny.
Tak wyglądał bez konturów,


a tak z konturami.






Dane:

wzór: "Snow globe"
projekt: Lucie Heaton
wielkość haftu: 56/56 xxx
mulina: mix mulin, 11 kolorów
materiał: aida ecru 18ct Zweigart


Jutro wyglądajcie kolejnej śnieżnej kuli ;)


Baner zabawy:


Pracę zgłaszam do Kasi (Xgalaktyka)

oraz Moniki



Pozdrawiam
Aga



21 komentarzy:

  1. Ale piękne kartki robisz z tych kul. Cudna ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje kartki :)
    Też akurat robię kulę z reniferem

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Jak wszystkie Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Bardzo elegancka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i znowu musze dwa razy spojrzec! no jak nic, wyglada jak prawdziwa kula! piekna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprawa fajnie dobrana kolorystycznie, mimo, że podobny kolor do renifera, to zupełnie go nie przytłacza, a nawet ciekawie eksponuje ;)

    OdpowiedzUsuń