Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 12 listopada 2018

265. Kartka z aniołem

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką 
przygotowaną na zabawę "Imieniny miesiąca" u Hanulka.

 Tematem na listopad była 'kartka z aniołem'.







Do stworzenia kartki wybrałam jeden z wzorów SODA z serii "Angel band".
Haft wykonałam na aidzie 20ct jedną nitką muliny.

Porównanie haftu bez konturów i z konturami: 







Dane:

wzór: SODA "Angel Band" SO-G141
wielkosć haftu: 57/71 xxx
mulina: zam. DMC, 21 kolorów
materiał: biała aida Zweigart 20ct


Banerki zabawy:



Kartkę zgłaszam do Kasi:





Pozdrawiam
Aga

25 komentarzy:

  1. Świetne wykończenie haftu :) piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju, jakie cudo:) anioły kocham całym serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych wzorów wcześniej :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te wzory, to jedne z nowości SODA, może dlatego na nie jeszcze nie trafiłaś. Każdy z aniołków jest cudowny, ciężko było mi się zdecydować, którego haftować. Można je wykorzystać na wiele sposobów i okazji :)

      Usuń
  4. Cudowny ten aniołek Agnieszka i cała karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy aniołek i śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Nominowałam Twojego bloga w zabawie u Kasi http://szalkrzyzykow.blogspot.com/2018/11/1188-top-blog-nowa-akcja.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny anioł zawitał na cudownej kartce!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie także nominacja:) https://rudamamaijejpasje.blogspot.com/2018/11/475-moja-top-7.html Śliczny aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymiękłam. Przepiękny aniołek! jak super tak haftować co się tylko da. Wykrojniki i papier mają swoje granice, szydełko nie:)
    Przy okazji serdecznie zapraszam na swoje Candy rocznicowe i zapraszam do zalukania na mojego bloga, może tez cos Ci się spodoba. Zresztą zapraszam na Candy wszystkich tu Cię odwiedzających :
    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html
    Ps. ostatnie dwie kartki, te czerwone z motywem swiątecznym też mi wpadły w oko, sliczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i już podążam za zaproszeniem :)

      Usuń