Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 27 listopada 2018

271. Kartka z kurczakiem

Witajcie :)

Na wszystkich blogach królują hafty bożonarodzeniowe,
a u mnie dla odmiany wielkanocnie :D



Kartkę przygotowałam na zabawę u Magos
"Wielkanocne kartkowanie 2018".
Tematem na listopad  jest:





Wzór pochodzi z gazetki Cross Stitch Crazy N*175 - April 2013.
Wykonałam go na kanwie 14ct używając 2 nitek różnych resztkowych mulin.
Haft wygląda na mały i taki jest, aż ciężko uwierzyć, że użyłam w nim 11 kolorów.


Kartkę przyozdobiłam kilkoma scrapowymi listkami,


kwiatki pochodzą z odzysku - z wiosennej gałązki
zakupionej jakoś na początku roku.



Napis również pochodzi z odzysku 
(stara kartka wielkanocna).


Jestem zadowolona z efektu końcowego :)
A Wam jak się podoba?



Dane:

wzór: "Easter treats"
projekt: Maria Diaz
wielkość haftu: 17/28 xxx
mulina: mix mulin, 11 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Baner zabawy:


Zgłoszenie leci do Moniki




Pozdrawiam
Aga


20 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić, po prostu śliczna 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, wyszła super wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I słusznie Agnieszko jesteś zadowolona, karteczka z tym wesolutkim kurczczkiem prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest śliczna. Hafcik świetnie wkomponowany w kwiatowe i scrapkowe ozdobniki. A ja mam zaległości w tej zabawie a i towarzyszący już nastrój nadchodzących świąt nie sprzyja wielkanocnemu robótkowaniu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie również tworzą się hafty bożonarodzeniowe. Ten wielkanocny powstał w tzw. międzyczasie ;)

      Usuń
  5. Śliczna, słoneczna i jaka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby kartka wielkanocna, a wyszła taka trochę jesienna przez kolorystykę kwiatów :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, wyszła Ci wiosenna karteczka w lekko jesiennych kolorach :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, cudny kurczak i mnie się kolory podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W odpowiednim czasie będzie jak znalazł! A i teraz te radosne kolory cieszą oko! Brawo za wykorzystanie elementów z odzysku - uwielbiam takie projekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postanowiłam wykorzystywać to, co mi zalega, bo już nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać ;)

      Usuń