Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 5 kwietnia 2018

182. Urodzinowa kartka dla Oscara.

Witajcie :)

23 marca mój siostrzeniec obchodził 7 urodziny,
które były okazją do stworzenia kolejnej pracy.
Oscar uwielbia kolor czerwony i szybkie, sportowe samochody
i właśnie jeden z nich zaparkował na urodzinowej kartce :)



Wzór pochodzi z angielskiej gazetki The World of Cross Stitching.
W oryginalnym wzorze auto jest szare.
Mając na uwadze kolorystyczne upodobania Oscara zmieniłam kolory.
Do wykonania haftu użyłam starych zapasów muliny Ariadna bez numeracji.
Na zdjęciu tego nie widać, ale odcieni czerwieni jest trzy. 





Dane:

wzór: "Back to the future" Old Car-3 (31)  TWOCS
projekt: Debra Page
wielkość haftu: 45/12 xxx
mulina: stara Ariadna, 8 kolorów
materiał: biała kanwa 16ct Tajlur


Kartka już dawno dotarła na wyspy.
Oscar jest bardzo zadowolony, co mnie cieszy :)
Z tego co mi przekazała siostra,
 kartka ma specjalne miejsce, wysoko na półce,
 aby nikt jej nie dotykał hihihi


Pracę zgłaszam do Moniki:




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :) 




11 komentarzy: