Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 22 kwietnia 2018

186. Bunny Alice

Witajcie :)

Przepraszam, że tak sporadycznie Was odwiedzam.
Ostatnio deficyt czasowy daje mi się we znaki, 
co się przekłada na rzadką obecność w blogosferze.
Przez to mam ogromne zaległości czytelnicze,
ale i nadzieję, że wkrótce je nadrobię :)

Nawet dzisiaj, przy niedzieli, nie mam zbytnio czasu dla siebie.

Ostatni dzień na linkowanie prac w wyzwaniu Ani z Kreatywnej TV "Witaj wiosno" 
zmobilizowało mnie do oprawy haftu, który wykonałam grubo ponad tydzień temu.
Jest to jeden z nowszych wzorów Svetlany Sichkar "Bunny Alice".
Można go zakupić tutaj: http://sa-stitch.com/product/zayka-alisa/.
Zostanie on podarowany jako prezent urodzinowy
dla uroczej, małej blondyneczki ;)

Haft wykonany dwoma nitkami muliny,


kontury standardowo jedną nitką.


Na szczęście w moich domowych zapasach udało mi się znaleźć odpowiednią ramkę :)


Dane:

wzór: "Bunny Alice"
projekt: Svetlana Sichkar
wielkość haftu: 102/82 xxx
mulina: zam. DMC, 26 kolorów + 12 łączonych
materiał: biała kanwa 16ct Tajlur
rama: drewniana, różowa, 31,5x25,5cm z LM

Banerek zabawy:



Uciekam do kolejnego pilnego haftu. 
Zostały mi jedynie dwa dni na jego ukończenie.
Mam nadzieję, że zdążę :)

Miłego popołudnia wszystkim życzę.
Pozdrawiam
Aga



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)


8 komentarzy: