Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 22 czerwca 2019

323. Ślubnie

Dzień dobry :)

Po kartkach na zakończenie roku 
przyszedł czas na pokazanie czegoś wykwintniejszego,
czyli sezon ślubny w pełni.


Pierwsza kartka powstała na zamówienie koleżanki hafciarki.


Przeważającym kolorem miała być biel
z odrobiną różu lub niebieskiego.


Postawiłam na biel i róż.
Chyba wyszło dobrze :)


Na wierzch wybrałam biały perłowy papier tłoczony w serca.



Nie licząc różyczek z tiulem,
resztę robiłam samodzielnie.
Niektóre z nich delikatnie potuszowałam.


Serduszkowy wykrojnik i digi stempel 
dopełniły całości.


Na życzenie zamawiającej
w środku znalazła się kieszonka na pieniężny prezent
oraz wierszyk przez Nią wybrany.


Wierzch kartki dodatkowo ozdobiłam białymi pół perełkami.




Pozdrawiam
Aga


11 komentarzy: