Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 20 czerwca 2019

321. Czekoladownik dla wychowawcy

Dzień dobry :)

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią pracą wykonaną na zakończenie roku szkolnego.
Tym razem jest to podziękowanie w formie czekoladownika
dla nauczyciela - wychowawcy.


Kiepska jestem w tworzeniu męskich prac.
Sprawiają mi one duży problem, 


kiedy muszę dobrać papiery, 
o samej kompozycji nie wspomnę ;P



Wykonanie tego czekoladownika spędziło mi sen z powiek
i to dosłownie. 
Spędziłam nad nim pół nocy, ale jest!
I nawet efekt końcowy mnie zadowolił :)











Pozdrawiam
Aga

20 komentarzy:

  1. Męskie prace sa trudne do zrobienia. Bo to nie wiadomo w jakim kolorze zrobić, czy dodać kwiatka czy nie. Tobie ciekawie wyszedł ten czekoladownik. Pozdrawiam i życzę udanego rozpoczynającego się lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super! Idealnie poradziłaś sobie z męską pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca i super dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś z męskim czekoadownikiem :) męskie prace chyba każdej z nas sprawiają trochę kłopotu :) Podoba mi się całość pracy i kolorystyka, jedynie ten skręcony pasek wydaje mi się, że jakby dzielił czekoladownik na pół, ja bym go nie dawała :) A i cytat fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten skręcony pasek wylądował tam przez przypadek i tak został. Jednak im dłużej patrzę na te zdjęcia, to muszę przyznać Ci rację - jest on tam zbyteczny. Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Faktycznie męskie kartki czy czekoladowniki to wyzwanie. Tobie wyszło przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba nie tylko dla Ciebie taki męski projekt spędza sen z powiek. To zawsze jest wyzwanie! Ale wygląda na to, że wybrnęłaś z zagwostki rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń